سرقت با لباس نظامی در پایانه مسافربری تهران جنوب

۱۴۰۲/۰۱/۱۵ - ۱۳:۱۹:۴۸
کد خبر: ۱۴۵۶۰۲۱
سرقت با لباس نظامی در پایانه مسافربری تهران جنوب
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای که با استفاده از لباس نظامی و مدارک هویتی جعلی از شهروندان سرقت می‌کرد، خبر داد

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای که با استفاده از لباس نظامی و مدارک هویتی جعلی از شهروندان سرقت می‌کرد، خبر داد و گفت: در پی افزایش سرقت و اخاذی از شهروندان با لباس نظامی در محدوده "پایانه مسافربری جنوب تهران" توسط یک نفر مأمور نما رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق در دستور کار عملیات کلانتری ۲۰۸ این محل قرار گرفت.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه مأموران در تحقیقات و پی‌جویی انتظامی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی کردند، افزود: مأموران پس از اخذ مجوزهای قضائی در یک عملیات منسجم و ضربتی متهم را زمانی که قصد سرقت یک دستگاه تلفن همراه از یکی از شهروندان را داشت، دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهم یک دستگاه تلفن همراه، البسه نظامی و مدارک هویتی کشف و وی در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخاذی از شهروندان با لباس نظامی اعتراف و تاکنون سه نفر از مالباختگان شناسایی و به کلانتری مراجعه کردند.

گودرزی در پایان با اشاره به اینکه شهروندان در صورت مواجهه با چنین مواردی سریعاً با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنند، عنوان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جزئیات پرونده و جرایم احتمالی متهم ادامه دارد.

 انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز