نمایشگاه دستاورد های بانوان کار آفرین در بوستان لاله

۱۴۰۲/۰۱/۱۶ - ۱۱:۰۵:۴۸
کد خبر: ۱۴۵۶۳۵۹
نمایشگاه دستاورد های بانوان کار آفرین در بوستان لاله
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 6 تهران از برپایی دهکده بهار ایران تا 17 فروردین ماه خبر داد وگفت: نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین و سرپرست خانوار در شب های ماه رمضان در بوستان لاله منطقه۶ برپا است که شهروندان می توانند از این غرفه ها بازدید کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مهدی بصیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 6 تهران اظهار کرد: بوستان لاله یکی از قدیمی ترین بوستان های پایتخت به عنوان پایگاه اصلی برای اجرای ویژه برنامه‌های جشن نوروز و ماه مبارک رمضان انتخاب شد و با برپایی دهکده «بهار ایران» در آنجا، ویژه برنامه‌های متعددی در حال اجراست که تا 17 فروردین ماه پذیرای عموم مردم و شهروندان خواهد بود.

وی درباره برنامه‌های اصلی در جشن_رمضانی نوروز امسال گفت: هر شب یک ساعت قبل از اذان مغرب در این بوستان با ارائه خدمات اجتماعی، ورزشی ،سرگرمی کودک و نوجوان، چایخانه، عکاس خانه، بازهای مجازی، خدمات سلامت محور همراه با برگزاری جشن، استیج فرهنگی و هنری و افطاری ساده  از شهروندان پذیرایی می شود.

 

بصیری با اشاره به دیگر برنامه های در حال اجرا افزود: نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین و سرپرست خانوار در شب های ماه رمضان در بوستان لاله منطقه۶ برپا است که شهروندان در خلال برنامه های دیگر می توانند از این غرفه ها بازدید کنند.

گفتنی است؛ دهکده «بهار ایران» ویژه برنامه اداره کل فرهنگی شهرداری تهران است که به مناسبت فرارسیدن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در تعدادی از پارک‌های منتخب شهر تهران برگزار می‌شود و هر شب با اجرای برنامه‌های متنوع، پذیرای عموم شهروندان تهرانی است.

 انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز