دختران نوجوان غرب تهران به پویش ماه مهربانی دعوت شدند

۱۴۰۲/۰۱/۲۰ - ۲۰:۰۴:۴۳
کد خبر: ۱۴۵۸۲۰۸
دختران نوجوان غرب تهران به پویش ماه مهربانی دعوت شدند
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 9 تهران از اجرای طرح پویش ماه مهربانی با دعوت از دختران نوجوان در محلات غربی پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علیرضا فروزنده معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 9 تهران گفت:  مخاطب بخش اول دختران روزه اولی هستند که چهار چالش، مسابقه و سرگرمی با عناوین «تقویم ماهِ مهربان»، «بازی و سرگرمی در خانه»، «سفره افطار با میزبانی من و مادرم» و «نیایشگاه کوچک من» برای آن‌ها طراحی شده است.

وی افزود: همچنین در بخش دوم پویش ماه مهربانی، طی فراخوانی از دختران نوجوان ۱۰ تا ۱۵ ساله به ‌عنوان جامعه هدف دعوت خواهد شد تا در سه چالش «روایت ماه مهربانی»، «ماه مهربانی در محله ما» و «آیات بهاری» شرکت کنند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۹ یادآور شد: اجرای طرح پویش ماه مهربانی در محلات ‌غربی پایتخت و با دعوت از دختران روزه اولی محلات جهت مشارکت در آن با ارسال نوشته ها، عکس ها، فیلم های دختران روزه اولی در قالب من روزه اولی هستم، ماه مهربانی و بهار ایران از طریق پیام رسان بله انجام و پس از داوری به بهترین ها و بیشترین مشارکت جوایزی اهدا می شود.

لازم به ذکر است علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس سایت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران farhangi.tehran.ir و صفحه اینستاگرامی «ماه مهربان»     @mah.e.mehraban مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز