محیط بانان درصف اول حفاظت از محیط زیست هستند/ اهمیت رفع مشکل محیط بانان در مجلس

۱۴۰۲/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۸:۵۱
کد خبر: ۱۴۶۴۰۵۰
محیط بانان  درصف اول حفاظت از محیط زیست هستند/ اهمیت رفع مشکل محیط بانان در مجلس
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس گفت: باید تمام هم و غم سازمان محیط زیست حمایت از قشر محیط بانان و بخصوص معیشت آنها باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سمیه رفیعی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مراسم تجلیل از تعدادی از محیط بانان استان تهران که به همت فراکسیون محیط زیست مجلس و با حضور جمعی از اعضای کمیسیون کشاورزی و هیات رییسه مجلس شورای اسلامی و اساتید دانشگاه و فعالان محیط زیست برگزار شد، با اشاره به اینکه محیط بانان در صف اول حفاظت از محیط زیست کشور هستند تاکید کرد: باید تمام هم و غم سازمان محیط زیست حمایت از قشر محیط بانان و بخصوص معیشت آنها باشد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مجلس برای ارتقای وضعیت محیط بان ها افزود: در عین حال باید مشکلات شغلی آنها از جمله موضوع حمل سلاح توسط آنها برطرف شود.

فاطمه محمد بیگی سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس و نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز نیز در این مراسم با اشاره به ضرورت حفاظت از محیط زیست گفت: تجلیل از محیط بانان و حافظان طبیعت ایجاد انگیزه مضاعفی برای این مردان بزرگ است.

وی تصریح کرد: حفظ طبیعت عملا نگهداشت میراث آیندگان ماست.

در این مراسم از «فرهاد زندی - فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران»، «آزادواری - محیط بان پارک ملی خجیر تهران»، «پورات - محیط بان پاسگاه کن و سولقان شهرستان تهران»، «جبلی - محیط بان پارک ملی لار و پلور استان تهران» و «قیاسوند - یگان حفاظت اداره کل تهران»  تقدیر شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز