وسایل بازی کودکان در بوستان های منطقه ۱۵ تهران ایمن شد

۱۴۰۲/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۵:۱۷
کد خبر: ۱۴۶۴۳۸۹
وسایل بازی کودکان در بوستان های منطقه ۱۵ تهران ایمن شد
سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه15 تهران گفت: وسایل بازی کودکان، وسایل بدنسازی بزرگسالان، پایه چراغ و تابلو برق بوستانها نیز در این طرح ایمن سازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ هادی صدیقی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 15 تهران گفت: عملیات رنگ آمیزی المانهای شهری با هدف ارتقای زیبایی، آراستگی و افزایش رضایت مندی شهروندان به اجرا درآمد و در آن 4 هزار و 882 مورد نیمکت، 3 هزار و 64 مورد سطل زباله، هزار و 469 قطعه ست ورزشی، 314 دستگاه وسایل بازی کودکان، 4 هزار و 882 متر طول نرده و 3 هزار و 95 مترمربع فضای مسقف رنگ آمیزی شد.

صدیقی ادامه داد: همچنین 96 مورد آبخوری، 251 مورد تابلوی برق، 2 هزار و 385 پایه چراغ، 684 متر مربع آلاچیق، 713 مترمربع فضای نمازخانه ها و کانکس های نگهبانی، 409 مورد فلاورباکس، 274 مورد تابلو راهنما و هشدار دهنده و هزار و 343 متر مربع از فضای آبنما و برکه در بوستان های سطح منطقه بهسازی و رنگ آمیزی شدند.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه در ادامه به تمهیدات انجام شده در ایمن سازی تجهیزات بوستان ها اشاره کرد و گفت: وسایل بازی کودکان، وسایل بدنسازی بزرگسالان، پایه چراغ و تابلو برق بوستانها نیز در این طرح ایمن سازی شد.

صدیقی در پایان به تجهیز و رسیدگی و نگهداشت بوستان ها و فضای سبز به طور مستمر تاکید کرد و گفت: منطقه 15 با وجود 151 بوستان شهری با کیفیت و سرانه فضای سبز بالا از مناطق سرآمد تهران است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز