ادامه عملیات بهسازی وآسفالت بزرگراه آزادگان در سال جاری

۱۴۰۲/۰۲/۰۵ - ۰۹:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۴۶۴۵۵۸
ادامه عملیات بهسازی وآسفالت بزرگراه آزادگان در سال جاری
مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران از بهسازی روکش آسفالت بزرگراه آزادگان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مسعود حق لطفی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران اظهار کرد: عملیات روکش آسفالت بزرگراه آزادگان مسیر جنوب به شمال حدفاصل بزرگراه فتح تا بزرگراه شهید خرازی به طول 8.7 کیلومتر ازپنجم فروردین ماه امسال آغاز شده است.

وی افزود: عملیات بهسازی و آسفالت این بزرگراه در طول سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با اشاره به ترافیک عبوری بالا در این محور خاطر نشان کرد: در سال گذشته این عملیات عمرانی  به طول 9.2 کیلومتر در حد فاصل بزرگراه شهید خرازی تا بزرگراه فتح مسیر شمال به جنوب انجام پذیرفت.

به گفته این مقام مسئول در طی سال گذشته  55 هزار متر مربع عملیات تراش و تثبیت بستر با سیمان، 7500 متر مکعب اجرای بتن غلطکی و 4800 تن آسفالت بیندر در این بزرگراه اجرا شده است.

وی ضمن اشاره به اینکه تخریب روکش آسفالت بزرگراه آزادگان بعلت عبور ماشین آلات سنگین و نامناسب بودن زیر سازی در طی سال های اخیر مشکلات متعددی را برای شهروندان ایجاد کرده است، با تاکید بر تلاش و ممارست های همکاران مربوطه در راستای رفع این مشکلات در این کریدور ارتباطی عنوان کرد:  عملیات بهسازی آسفالت کندروها و تندروهای بزرگراه آزادگان در مقاطع مختلف زمانی شامل عملیات تراش آسفالت، تسطیح و رگلاژ، تثبیت بستر با سیمان، اجرای بتن غلطکی و در نهایت اجرای آسفالت و  در برخی از محدوده ها اجرای جدول، انحراف یا احداث نهر و اصلاح هندسی مسیر نیز بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما