بزرگراه های تهران در ترافیک ششمین روز اردیبهشت/ آزادراه تهران _ کرج خلوت است

۱۴۰۲/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۸:۲۴
کد خبر: ۱۴۶۵۲۰۴
بزرگراه های تهران در ترافیک ششمین روز اردیبهشت/ آزادراه تهران _ کرج خلوت است
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت وضعیت ترافیک درمعابر و بزرگراه تهران را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبح روز چهارشنبه 6 اردیبشهت ماه ۱۴۰۲ اظهار کرد: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد شروع ترددها و افزایش ترافیک صبحگاهی در اکثر معابر شهر تهران بودیم.

وی افزود: در بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صیاد، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد شروع بار ترافیکی هستیم.

سرهنگ شریفی گفت: در مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از پل صیاد بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان شروع بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در بزرگراه‌های شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از حدود شهید ستاری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح دارای ترافیک در حال حرکت است.

وی بیان کرد: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از استاد معین و جانبازان از میدان امام رضا (ع)، مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی در حال حرکت است و همچنین آزادراه تهران کرج در هر دو مسیر خلوت است.

سرهنگ شریفی عنوان کرد: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند و طرح جناغی ها بمنظور نظم بخشی به بزرگراه‌ها در حال اجراست.

وی از راکبین موتورسیکلت خواست به دلیل انباشت گازهای آلاینده در داخل تونل‌ها و احتمال واژگونی موتوروسواران به دلیل بیهوشی و تصادفات بدن برخورد، از تردد داخل تونل‌ها جدا خودداری نمایند و همواره از کلاه ایمنی و استاندارد جهت ترددهای خود در سطح شهر استفاده نمایند.

 انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز