بزرگراه صیاد جنوب مسدود شد

۱۴۰۲/۰۲/۱۰ - ۱۰:۰۳:۵۳
کد خبر: ۱۴۶۶۸۷۶
بزرگراه صیاد جنوب مسدود شد
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از انسداد ضلع جنوب میدان سبلان و ورودی به بزرگراه صیاد به جنوب به دلیل عملیات عمرانی توسط شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: ضلع جنوب میدان سبلان و ورودی به بزرگراه صیاد به جنوب به دلیل عملیات عمرانی توسط شهرداری تهران مسدود شده است و رانندگانی که قصد تردد به این مسیر را دارند می‌بایست از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده نمایند.

وی ادامه داد: مسیر جایگزین برای ورود به صیاد جنوب از مسیر میدان سبلان به شمال، ورودی به صیاد رسالت غرب و ادامه مسیر به صیاد جنوب می‌باشد.

سرهنگ شریفی گفت: رانندگانی هم که قصد ورود به خیابان سبلان و ادامه آن را دارند می‌بایست از مسیر خیابان قدوسی دورگرد گوهری که به همین منظور احداث گردیده است استفاده و تردد نمایند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: این عملیات عمرانی جهت حذف تداخل بار ترافیکی در این مسیر در حال احداث می‌باشد که با تکمیل و بهره برداری دو زیرگذر و یک روگذر احداث و جریان ترافیک در این محدوده به شکل قابل توجهی بهبود می‌یابد.

وی بیان داشت: تیم‌های منطقه ۷ پلیس راهور تهران بزرگ نیز از ابتدای شروع این عملیات عمرانی در محل حاضر و مشغول هدایت خودروها به مسیرهای جایگزین و روان سازی ترافیک هستند.

 انتهای پیام/

 

نظر شما