برگزاری نخستین جشنواره بازی های محیط زیستی در بوستان آب و آتش

۱۴۰۲/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۶:۳۹
کد خبر: ۱۴۶۶۸۸۷
برگزاری نخستین جشنواره بازی های محیط زیستی در بوستان آب و آتش
رئیس اداره توانمندسازی و مشارکت‌های شهروندی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدارشهرداری تهران از برگزاری نخستین جشنواره بازی های محیط زیستی در راستای ارتقا مشارکت شهروندان در بوستان آب و آتش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ احسان اوگی رئیس اداره توانمندسازی و مشارکت‌های شهروندی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدارشهرداری تهران با بیان اینکه مدیریت شهری یکی از رسالت‌های خود را افزایش آگاهی شهروندان می‌داند گفت: در هفته زمین پاک تلاش کردیم برنامه‌های فرهنگی را با مشارکت شهروندان اجرا کنیم از اینرو نخستین جشنواره تجربه محیط زیست با بازی در بوستان آب و آتش برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره با هدف آشنایی کودکان با برخی مفاهیم و آموزه‌های محیط زیستی و تجربه فعالیت‌های مرتبط با محیط زیست در خانه  اجرا شد.

رئیس اداره توانمندسازی و مشارکت‌های شهروندی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدارشهرداری تهران، اجرای بازی‌های محیط زیستی ویژه کودکان و نوجوانان، مانند آموزش تفکیک از مبدا، ساخت کاردستی با مواد بازیافتی، آشنایی با حیوانات و کارکرد‌های طبیعت، باغبانی، کاشت گیاه و کاروان شادی را از جمله برنامه‌های این جشنواره عنوان کرد و گفت: نقاشی بر روی پارچه، اجرای قصه خوانی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این جشنواره برای میزبانی از کودکان و نوجوانان بود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز