بزرگراه های تهران در ترافیک یازدهمین روز اردیبهشت

۱۴۰۲/۰۲/۱۱ - ۰۸:۵۸:۰۲
کد خبر: ۱۴۶۷۳۵۸
بزرگراه های تهران در ترافیک یازدهمین روز اردیبهشت
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیک در بزرگراه ها ومعابر شهر تهران را تشریح کرد.

 به  گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ  در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبح دوشنبه11 اردیبشهت ماه 1402  اظهارکرد: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد شروع  ترددها و افزایش ترافیک بدلیل آغازبه کار  ادارات و مدارس در سطح معابر شهر تهران  بعد از  تعطیلا در صبح امروز بودیم.    

سرهنگ  شریفی  گفت: همچنین در مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت ، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از قبل از  پل  صیاد، بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر و آزادگان شروع  بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

وی افزود: در  بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب  از  صیاد ، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب  از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد شروع بار ترافیکی هستیم.

سرهنگ شریفی  ادامه داد : در بزرگراه های شهید حکیم درمسیر غرب به شرق از حدود شهید ستاری، شهید همت در مسیر غرب به شرق حوالی جنت آباد، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح  تا ستاری دارای ترافیک در حال حرکت هستند.

وی بیان کرد: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از استاد معین و جانبازان از میدان امام رضا (ع) ، مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی  دارای بار ترافیکی و در حال حرکت هستند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ عنوان کرد : تیم های پلیس راهور تهران بزرگ از  ابتدای صبح  در تمامی تقاطع ها و معابر  و میادین شهر تهران بمنظور روان سازی و کنترل ترافیک  حضور دارند و طرح جناغی  ها بمنظور  نظم بخشی به بزرگراهها در  حال اجراست.

سرهنگ شریفی  از  رانندگان خواست به جهت مسیریابی  دقیق  و عدم تغییر  مسیرهای ناگهانی  در  راههایی که به آنها آشنایی ندارند از  استفاده از  مسیریاب های  داخلی برای  مسیریابی و ترددهای  بهتر و دقیق  تر استفاده نمایند تا ضریب  اشتباه  کم و دنده عقب  در  بزرگراهها کاهش  یابد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز