شریفی: حسگرهای هشدار در خودرو نصب کنید

۱۴۰۲/۰۲/۱۲ - ۰۵:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۴۶۷۵۱۴
شریفی: حسگرهای هشدار در خودرو نصب کنید
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: خیلی از خودروها دارای حسگر هایی برای هشدار دنده عقب هستند که در سالهای اخیر توسط تولیدکنندگان این قابلیت به آنهااضافه شده است و توصیه می شود جهت بالا بردن ضریب ایمنی این حسگرها را تهیه و اقدام به نصب بر روی خودرو نمایید .

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ علی اصغر شریفی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور  صبح امروز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و در خصوص  حسگرهای  هشداردهنده  توضیح داد .

سرهنگ شریفی گفت: خیلی  از  خودروها دارای  حسگر هایی  برای  هشدار  دنده عقب  هستند که در  سالهای  اخیر  توسط تولیدکنندگان این قابلیت به آنهااضافه شده است . 

وی افزود: این حسگر ها می توانند به موقع هشدارهای  لازم را به راننده جهت تنظیم پارک خودرو و عدم برخورد با اجسام و... بدهند و از  تصادفات بکاهند . 

سرهنگ شریفی گفت : شاید ما برای  خودروی  خود خیلی  هزینه کنیم ولی  برای  ایمنی خودرو  بعضا این اتفاق  نمی  افتد . 

رییس مرکز اطلاع رسانی  پلیس راهور تهران بزرگ  بیان کرد: توصیه می شود جهت بالا بردن ضریب  ایمنی  این حسگرها را تهیه و اقدام به نصب  بر  روی  خودرو نمایید .

وی  گفت: در پارکینگ ها و مجتمع ها دقت داشته باشید بدلیل کوتاهی  قد کودکان خیلی  حواستان به تردد انها باشد و در  موقعی  که می  خواهید پارک نمایید با دنده عقب  وارد شده تا بتوانید در  هنگام خروج براحتی  خودروی  خود را از  محل پارک خارج نمایید .

سرهنگ شریفی گفت:  در  تصادفات دنده عقب شدت بالاست و اگر  افراد زنده هم بمانند آسیب های  بالایی به گردن و ... وارد می  آید و نیاز  است مقررات سختگیرانه تری راجع به این تخلف  انجام پذیرد .

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز