برپایی کارگاه آموزشی مشاوره قبل از ازدواج در خانه های سلامت منطقه ۷

۱۴۰۲/۰۲/۱۳ - ۱۰:۴۳:۳۹
کد خبر: ۱۴۶۸۱۰۳
برپایی کارگاه آموزشی مشاوره قبل از ازدواج در خانه های سلامت منطقه ۷
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7 از برگزاری کارگاه آموزشی مشاوره قبل از ازدواج و دانستنی های آن در اتاق مشاور با شعار حال خوب زندگی در فرهنگسرای اندیشه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  محسن راجی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه7 تهران اظهار کرد: با توجه به تقارن هفته سلامت و روز روانشناس، اداره کل سلامت شهرداری تهران اقدام به برپایی کارگاه آموزشی ویژه مشاوران، روانشناسان و مربیان آموزشی فعال در خانه‌های سلامت محلات مناطق ۲۲گانه به میزبانی این منطقه کرد.

وی خاطرنشان کرد: این کارگاه با حضور مدیر کل اداره سلامت شهرداری تهران و مدیران آن معاونت برگزار و در پایان ضمن اهدا گواهی نامه به شرکت کنندگان از نفرات برتر مناطق در مشاوره گروهی نیز تقدیر شد.

معاون شهردار منطقه ۷ عنوان کرد: نهم تا پانزدهم اردیبهشت ماه به نام هفته ملی سلامت نامگذاری شده است، هفته ملی سلامت همه ساله فرصتی است مغتنم تا توجه همگان را اعم سیاستگذاران، مدیران و آحاد افراد جامعه به اهمیت مقوله سلامت به عنوان یکی از حقوق بنیادین شهروندان جلب کنند.

وی تصریح کرد: سلامت و سلامتی همواره در اندیشه و فرهنگ ایرانی-اسلامی از جایگاه والایی برخوردار بوده است، جایگاه سلامت تا بدان جا در مبانی اسلامی-ایرانی رفیع است که پیامبر رحمت (ص) آن را هم سنگ با امنیت به عنوان یکی از دو نعمت بزرگ زندگی آدمی بر شمردند.

 انتهای پیام/

 

نظر شما