توکلی زاده: کادر درمان با انگیزه بزرگترین سرمایه کشور است

۱۴۰۲/۰۲/۱۳ - ۱۹:۴۲:۱۸
کد خبر: ۱۴۶۸۶۷۶
توکلی زاده: کادر درمان با انگیزه بزرگترین سرمایه کشور است
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران مسئولیت پذیری و داشتن رسالت اجتماعی را شاخصه بزرگ شهدای سلامت عنوان کرد و کادر درمان با انگیزه و با روحیه را یکی از بزرگترین سرمایه های کشور دانست.

به گزارش برگزازی برنا؛ محمدامین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با حضور در منزل شهید احسان تبرک از شهدای مدافع سلامت شهرداری تهران ضمن گرامی داشت یاد و خاطره این شهید از خانواده وی تجلیل کرد.

توکلی زاده در این دیدار با بیان اهمیت رشادت های مدافعان سلامت در دوره فراگیری ویروس کرونا افزود: همه ما مدیون تلاش های کادر درمان در دوران فراگیری بیماری کرونا بودیم و افرادی که شجاعانه در آن ایام جان خود را به خاطر سلامت مردم به خطر انداختند قهرمانان حقیقی جامعه هستند.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه یاد و خاطره شهید احسان تبرک و خدمات و اقدامات ماندگار ایشان هواره در یاد و خاطر پرسنل شهرداری خواهد بود بیان کرد: مدافعان سلامت در یکی از پیچیده ترین و سخت ترین وضعیت های کشور خوش درخشیدند و با فدا کردن جان خود در راه سلامت مردم، به همه ما درس ایثار و فداکاری دادند.

توکلی زاده مسئولیت پذیری و داشتن رسالت اجتماعی را شاخصه بزرگ شهدای سلامت عنوان کرد و کادر درمان با انگیزه و با روحیه را یکی از بزرگترین سرمایه های کشور دانست.

در این بازدید از خانواده شهید سلامت با اهدای گل و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز