انتقاد لطیفی از چالش ثبت سفارش کتاب های درسی در خوزستان

۱۴۰۲/۰۲/۱۴ - ۱۲:۳۷:۰۳
کد خبر: ۱۴۶۸۶۹۱
انتقاد لطیفی از چالش ثبت سفارش کتاب های درسی در خوزستان
رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: خوزستان در بحث ثبت سفارش کتابهای درسی از جمله استان‌های چالش خیز محسوب می‌شود لذا برنامه‌ریزی با اهتمام ویژه در این خصوص مورد انتظار سازمان پژوهش است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان خوزستان حجت الاسلام‌ علی لطیفی معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی ضمن تبریک ایام گرامیداشت مقام شامخ معلم، عرض خداقوت و تشکر سرپرست وزارت آموزش و پرورش را به همکاران، فرهنگیان و معلمان استان خوزستان ابلاغ نمود.

وی با اشاره به اینکه بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با فرهنگیان، برنامه آینده این قشر فرهیخته را نمایان می‌کند، ابراز امیدواری کرد بتوان به بهترین شکل ممکن از این بیانات بهره برد و در راه تحقق آنها برنامه‌ریزی کرد.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در خصوص مهارت‌آموزی گفت: خوشبختانه در این بازدید مشاهده کردیم اقدامات خوبی صورت گرفته و استان خوزستان در زمینه مهارت آموزی پیشتاز است؛ امیدواریم این اقدامات با قدرت ادامه پیدا کند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر انجام پرقدرت ماموریت‌ها و تامین الزامات لازم در برگزاری امتحانات پایانی یادآور شد: این آزمون‌ها دارای اهمیت بسیار بالایی هستند و بایستی به نحوی برگزار شود که خانواده‌ها این ایام را با خیال راحت سپری کنند.

لطیفی با اشاره به ظرفیت‌های فوق العاده استان خوزستان و وجود انسان شریف و دغدغه‌مندی همانند امام جمعه استان گفت: خوزستان در بحث ثبت سفارش کتابهای درسی از جمله استان‌های چالش خیز محسوب می‌شود لذا برنامه‌ریزی با اهتمام ویژه در این خصوص مورد انتظار سازمان پژوهش است امیدواریم فرایند ثبت، تهیه و توزیع بسته‌های آموزشی با تدابیر ویژه صورت گیرد تا امسال دچار اختلالی در این زمینه نباشیم.

در ابتدای این نشست مسعود حمیدی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان ضمن خیرمقدم، با ارائه گزارشی از عملکرد استان به جایگاه والای مقام آیت‌الله شهید مرتضی مطهری و روز معلم اشاره و از حساسیت امام راحل نسبت به ایشان نکاتی را بیان کرد.

برنامه سفر ریاست سازمان با حضور در یادمان شهدای بهشت آباد و سردار هور، شهید علی هاشمی و تجدید بیعت با شهیدان آغاز گردید.

انتهای پیام/ 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز