افتتاح بزرگراه شهید بروجردی در تیرماه/ پیشرفت ۹۳ درصدی پروژه بزرگراه شهید بروجردی

۱۴۰۲/۰۲/۱۷ - ۲۱:۲۸:۰۰
کد خبر: ۱۴۷۰۱۶۰
افتتاح بزرگراه شهید بروجردی در تیرماه/ پیشرفت ۹۳ درصدی پروژه بزرگراه شهید بروجردی
رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران پیشرفت فیزیکی 93درصدی در قطعه اول پروژه بزرگراه شهید بروجردی و 14درصدی در قطعه دوم انتظار داریم قطعه یک تا تیر ماه افتتاح گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ میثم مظفر رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران در نظارت میدانی از مراحل و فرآیند پیشرفت پروژه بزرگراه شهید بروجردی عنوان نمود:اتصال دسترسی بازار آهن به بزرگراه آزادگان و آزادراه تهران – ساوه و در نتیجه حذف تردد خودروهای سنگین از معابر حمل و نقلی جنوب غرب تهران از نتایج افتتاح بزرگراه شهید بروجردی خواهد بود.

مسافت بزرگراه شهید بروجردی حدود 5 کیلومتر است که قطعه اول شامل یک مسیر3.7 کیلومتری حدفاصل تقاطع بزرگراه آزادگان تا زیرگذر میدان جانبازان است و فاز دوم پروژه به طول 1.25 کیلومتر از تقاطع میدان جانبازان آغاز و تا خیابان 45 متری بهار ادامه پیدا می کند.

این پروژه 1.430.000 متر مکعب خاکبرداری و 220.000 متر مکعب نیز خاکریزی داشته وشامل 7 تقاطع غیر همسطح (16 دستگاه پل) و 5 تقاطع در محدوده فاز نخست و 2 تقاطع در محدوده فاز دوم است.

با توجه پیشرفت فیزیکی 93درصدی در قطعه اول و 14درصدی در قطعه دوم انتظار داریم قطعه یک تا تیر ماه افتتاح گردد.

چنانچه کار احداث بزرگراه شهید بروجردی که 10 سال رها شده بود، پایان پذیرفته و مورد بهره برداری قرار گیرد، در زمره یکی از افتخارات این دوره مدیریتی شهرداری و شورا قرار خواهد گرفت.

 انتهای پیام/

 

نظر شما