رفع ۱۵ معارض پروژه بزرگراه شهید بروجردی تا پایان اردیبهشت

۱۴۰۲/۰۲/۱۹ - ۱۱:۱۳:۴۲
کد خبر: ۱۴۷۰۸۶۱
رفع ۱۵ معارض پروژه بزرگراه شهید بروجردی تا پایان اردیبهشت
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از رفع 15 معارض پروژه بزرگراه شهید بروجردی تا پایان اردیبهشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران  در حاشیه یکصد و چهل و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هفته گذشته بازدید چند ساعته از پروژه‌های بزرگراهی انجام شد، اظهار کرد: جلسه ای با عوامل موثر در پروژه شهید بروجردی داشتیم که مسائل و موانع از جمله معارضین بررسی و موانع برطرف شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا با بیان اینکه تصمیمات خوبی گرفتیم و تا پایان اردیبهشت معارضین برای فاز اول رفع خواهد شد، خاطرنشان کرد: با رفع معارضین، این پروژه سرعت خوبی می گیرد و بین دو تا سه ماه آینده قطعه اول به بهره برداری می رسد؛ پنج تا شش هکتار نیز برای فضای سبز در این پروژه پیش‌بینی شده که این فضا نیز قبل از افتتاح پروژه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: قرار شد تمام موارد به موقع انجام شود و یک ماه آینده جلسه بعدی تکرار خواهد شد تا شاهد اجرای فاز اول باشیم.

آخوندی با اعلام اینکه طرح ۱۵ معارض دارد، خاطرنشان کرد: علاوه بر این یکی از معارضین مربوط به یک شرکت دولتی بود که در جلسه امروز برای رفع آن به توافق رسیدیم.

وی همچنین تصریح کرد: در فاز اول طرح ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه خواهد شد که تخصیص نقدینگی انجام شده و امیدواریم تا پایان اردیبهشت معارض برطرف شود و طرح به نتیجه برسد؛ چراکه طرح ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اگر معارضین برطرف شود تا چند ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

آخوندی با بیان اینکه برای حوزه حمل و نقل و ترافیک بودجه خوبی پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: در همین راستا پروژه‌های بزرگراهی نیز مورد نظر بوده که بازدیدهایی از این پروژه ها صورت گرفته که اگر افتتاح شود برای مردم سودمند خواهد بود؛ گزارشات نظارتی ما در خصوص این طرح‌ها هرسه ماه یکبار در صحن ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز