برگزاری جشنواره فرهنگی اقوام ایرانی در بلوار کشاورز

۱۴۰۲/۰۲/۲۰ - ۰۴:۳۸:۵۹
کد خبر: ۱۴۷۱۱۵۳
برگزاری جشنواره فرهنگی اقوام ایرانی در بلوار کشاورز
شهردار منطقه 6 تهران از برگزاری جشنواره فرهنگی اقوام ایرانی نیز بلوار کشاورز خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این جشنواره را بازیابی حیات شهری بلوار کشاورز و ارتقاء همبستگی و همگرایی ملی شمرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رضا محمدی شهردار منطقه 6 تهران با اشاره به موقعیت جغرافیایی منطقه که در بخش مرکزی و پرتردد پایتخت قرار گرفته است گفت: موقعیت مرکزی این منطقه سبب شده که هر روز 1.5 میلیون نفر به جمعیت روز آن افزوده شود و سهم تردد شهروندان تهرانی در آن نسبت به سایر مناطق بسیار بالاست همین موضوع بهانه خوبی بود برای معرفی سنن و فرهنگ ایرانی است.

شهردار منطقه 6 ادامه داد: طی جلسه و همفکری مشترکی که با شهرداری بجنورد داشتیم، تصمیم گرفتیم از این ظرفیت برای برگزاری اولین جشنوار  فرهنگی اقوام ایرانی با رویکرد معرفی آداب، سنن، صنایع دستی ، گردشگری و غذاهای بومی-محلی استفاده کنیم.

وی با اشاره به اقداماتی که در شش ماهه دوم سال با تمرکز بر احیای حیات شهری در یکی قدیمی ترین و خاطره انگیزترین خیابان های تهران برای پایتخت نشینان گفت: تمرکز اجرای برنامه های فرهنگی، مذهبی و آیینی منطقه در شش ماهه دوم سال در بلوار کشاورز بود که برپایی طولانی ترین میز خدمت سلامت پایتخت، توزیع بیش از 2000 افطاری ساده و...  از جمله برنامه هایی فرهنگی و اجتماعی بود که با مرکزیت این بلوار در منطقه اجرایی شد .

محمدی با بیان اینکه محل برگزاری جشنواره فرهنگی اقوام ایرانی نیز بلوار کشاورز خواهد بود، هدف از برگزاری این جشنواره را بازیابی حیات شهری بلوار کشاورز و ارتقاء همبستگی و همگرایی ملی شمرد و ابراز امیدواری کرد تا اجرای این برنامه ها بتواند در  ارتقاء ارتباطات اجتماعی شهروندان در فضاهای شهری تاثیرگذار باشد و خاطرات خوبی در ذهن شهروندان تهرانی باقی بگذارد.

اتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز