دستگیری یک سارق با ۲۲ جیب بری در اتوبوس

۱۴۰۲/۰۲/۲۵ - ۲۳:۳۲:۲۰
کد خبر: ۱۴۷۳۷۱۲
دستگیری یک سارق با ۲۲ جیب بری در اتوبوس
فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری سارق گوشی در ایستگاه های اتوبوس محدوده شهرک شهید رجایی خبر داد و گفت: متهم به 22 فقره جیب بری اعترف کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "احمد نگهبان" فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت تلفن همراه شهروندان در ایستگاه های اتوبوس محدوده شهرک شهید رجایی، ماموران کلانتری بانوان رسیدگی به موضوع بر عهده گرفتند.

وی افزود: ماموران تجسس کلانتری بانوان پس از بررسی سرقت ها در قالب 2 تیم نامحسوس تحقیقات میدانی خود را برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان احتمالی آغاز کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران انتظامی کلانتری بانوان پس از پایش ایستگاه های اتوبوس سرانجام یک متهم زن را که فردی سابقه دار است، شناسایی و در حال سرقت تلفن همراه خانمی جوان او را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ نگهبان تصریح کرد: ماموران در بازرسی از متهم 39 ساله که دارای چند فقره سابقه کش روی و جیب بری دارد، 3 دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند مسروقه که به طرز ماهرانه قصد مخفی کردن اموال مسروقه برای رهایی از چنگ قانون داشت را کشف کردند.

وی گفت: در ادامه این عملیات ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی مخفیگاه متهم در محدوده بلوار شهید رستمی بازرسی و در این رابطه 2 دستگاه گوشی هوشمند، 8 قاب گوشی، 3 عدد رم، 3 قبضه قمه و چاقو  را نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهم در بازجویی های به عمل آمده و در مواجهه با تعدادی از مال باختگان به 22 فقره جیب بری در ایستگاه های اتوبوس شهرک رجایی اعتراف کرد.

وی با اشاره به این که تحقیقات از متهم با توجه به گزارش سرقت های مشابه در محدوده شرق شهر مشهد برای کشف دیگر جرایم احتمالی ادامه از شهروندان خواست؛ چنانچه به این شیوه مورد دستبرد قرار گرفته اند به دایره آگاهی کلانتری بانوان واقع در بلوار مصلی مراجعه کنند.

 انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز