پیشنهاد تسهیل صدور مجوز اجرای آسفالت در طول شب به پلیس راهور

۱۴۰۲/۰۲/۲۷ - ۱۵:۳۰:۵۲
کد خبر: ۱۴۷۴۳۳۶
پیشنهاد تسهیل صدور مجوز اجرای آسفالت در طول شب به پلیس راهور
در نشست هم‌اندیشی مدیران معاونت فنی و عمرانی و پلیس راهور تهران پیشنهاداتی در خصوص تسهیل صدور مجوز اجرای آسفالت در طول شب، مدیریت ترافیک عبوری در زمان اجرای عملیات ترمیم روکش آسفالت و صدور مجوز عبور و مرور ماشین‌های حمل آسفالت در سطح شهر ارائه و تدابیری در جهت پیشبرد بهتر این امور بحث شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نشست هم‌اندیشی مدیران معاونت فنی و عمرانی و پلیس راهور تهران بزرگ با حضور "عباس شعبانی" معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و سردار "محمدحسین حمیدی" رئیس پلیس راهور تهران بزرگ برگزار شد، زمینه‌های توسعه همکاری‌ با هدف پیشبرد موثرتر پروژه‌های عمرانی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 در این نشست که جمعی از مدیران ارشد معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران نیز حضور داشتند، موارد مهمی از قبیل هماهنگی جهت صدور مجوز عملیات اجرای آسفالت در طول روز و افزایش بازه زمانی اجرای این عملیات در طول شب مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا با  ارتقای همکاری‌ها در این زمینه، روند اجرای پروژه‌های مرمت معابر بزرگراهی تسریع شود.

همچنین پیشنهاداتی در خصوص تسهیل صدور مجوز اجرای آسفالت در طول شب، مدیریت ترافیک عبوری در زمان اجرای عملیات ترمیم روکش آسفالت و صدور مجوز عبور و مرور ماشین‌های حمل آسفالت در سطح شهر ارائه و تدابیری در جهت پیشبرد بهتر این امور اتخاذ شد.

راهکارهای تسریع اجرای عملیات انحراف ترافیک در پروژه‌های احداث بزرگراه‌ها و تقاطعات غیرهمسطح از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

گفتنی است معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران از اسفندماه سال گذشته تلاش برای مرمت روکش آسفالت 20 معبر بزرگراهی را در دستور کار قرار داده است و تلاش می‌کند وضعیت روسازی بزرگراه‌هایی از قبیل آزادگان، شهید مدرس، شهید چمران، هاشمی رفسنجانی، شهید سلیمانی، شهید باکری، شهید چراغی و فتح را تا پایان شهریور ماه امسال بهبود بخشد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز