برگزاری جشن قرار عاشقی در میدانگاه امامزاده صالح (عج)

۱۴۰۲/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۸:۲۳
کد خبر: ۱۴۷۶۰۶۷
برگزاری جشن قرار عاشقی در میدانگاه امامزاده صالح (عج)
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک اعلام کرد: همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت و روز دختر ، ویژه برنامه های متنوعی در محلات شمال تهران در حال اجراست که برپایی جشن قرار عاشقی در دو نقطه از منطقه یکی از برنامه های اجرایی است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک تهران اظهار کرد: ویژه برنامه های گرامیداشت دهه کرامت و روز دختر با شعار"آینده شبیه توست" در سطح منطقه یک در حال اجراست و مراسم جشن قرار عاشقی به مدت ۱۰ شب تا دوشنبه ۸ خرداد ماه  در ۱۰ منطقه شهر تهران برگزار می شود که در منطقه یک در روزهای یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه در محله ازگل و پنجشنبه ۴ خرداد ماه در میدانگاه امامزاده صالح (ع) از ساعت ۲۰ به اجرا می رسد و این مراسم هر شب ساعت ۲۲ از شبکه پنج سیما به روی آنتن می‌رود.

رودکی به دیگر برنامه های اجرایی اشاره کرد و گفت: اجرای جشنواره سرود دانش آموزی در سطح منطقه، برپایی میز خدمت در میدانگاه امامزاده صالح (ع)، توزیع شیرینی ، شاخه گل و اقلام فرهنگی در اماکن پرتردد و میادین اصلی منطقه، برپایی شب شعر در آمفی تئاتر سرای محله داراباد، شناسایی و اعزام دختران منتخب سطح منطقه به جشن بزرگ دختران در برج میلاد، نشست و تقدیر مدیران ارشد شهری با دختران قهرمان شهر، دختران نوآور شهر، دختران کنشگرشهر، دختران نخبه شهر، دختران امیدشهر در سطح منطقه و برگزاری رویداد هنری ورزشی دختر قهرمان با برپایی جشن، سخنرانی ، مولودی خوانی، کارگاه های هنری ورزشی و... در مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو از دیگر برنامه های اجرایی است.

گفتنی است، ایام دهه کرامت، همه ساله از سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) شروع می‌شود و تا سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع) ادامه دارد و امسال، این برنامه‌ها از ۳۱ اردیبهشت تا 10خرداد در سراسر کشور برگزار می شود.

 انتهای پیام/

 

نظر شما