مهلت انجام سنجش نوآموزان تمدید شد/ انجام سنجش یک میلیون و سیصد هزار نوآموز

۱۴۰۲/۰۳/۰۷ - ۱۴:۰۴:۵۰
کد خبر: ۱۴۷۸۹۷۶
مهلت انجام سنجش نوآموزان تمدید شد/ انجام سنجش یک میلیون و سیصد هزار نوآموز
رئیس سازمان آموزش وپرورش استثنایی از انجام سنجش یک میلیون و سیصد نفر از نوآموزان تاکنون خبر داد و گفت: مهلت انجام سنجش تا پایان خرداد ماه تمدید شده است.

حمید طریفی حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، درباره روند سنجش نوآموزان اظهار داشت: سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان تا الان یک میلیون و سیصد هزار نفر از نوآموزان سنجش آنها انجام شده یا تا تاریخ 15 خردادماه نوبت سنجششان مشخص شده و سنجش خود را انجام میدهند.

 وی ادامه داد: پیش از این اعلام کردیم که 10 خردادماه مهلت سنجش است که تا پایان خردادماه این مهلت تمدید شده  و سامانه برای مهلت گیری باز است. جمعیت هدف ما حدود یک میلیون و ششصد نفر است؛  یک تعداد کودک تکرار پایه هستند که درگذشته کار سنجششان انجام شده  ولی به طورکل یک میلیون و ششصد هزار نفر نیاز به کار سنجش دارند و تاکنون سنجش یک میلیون و سیصد هزار نفر انجام گرفته است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی عنوان کرد: خواسته ما از والدین این کودکان این است کهکسانی که کار سنجششان موندهاولیا این بچه ها حتما در اولین فرصت نوبت گیری را انجام داده زیرا که در زمان ثبت نام در مدارس آغاز شده  و شرط ثبت نام سنجش بچه است و حتما در این فرصت باقی مانده در سایت mymedu.ir درگاه یکپارچه خدمات الکترونیک وزارت آموزش وپرورش  مراجعه کرده و نوبت گیری آنها را انجام دهند تا فرایند ثبت نام  فرزندشان به مشکل برنخورد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز