تکمیل ۳ پایگاه پشتیبانی و مدیریت بحران در شهر تهران

۱۴۰۲/۰۳/۰۷ - ۱۶:۰۷:۰۲
کد خبر: ۱۴۷۹۰۲۰
تکمیل ۳ پایگاه پشتیبانی و مدیریت بحران در شهر تهران
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق از تکمیل 3 پایگاه پشتیبانی و مدیریت بحران شهر تهران در مناطق 22 و یک تهران در خردادماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، هادی حق‌بین مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق با اشاره به مأموریت‌های این سازمان در جهت احداث و تکمیل پایگاه‌های پشتیبانی و مدیریت بحران شهر تهران که طی تبادل تفاهم‌نامه همکاری با سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تعریف شده است، از تکمیل 3 پروژه نیمه‌کاره در این زمینه خبر داد و گفت: پایگاه‌های اراج و یاران در منطقه یک و چشمه در منطقه 22 آماده بهره‌برداری شده است.

وی پایگاه‌های پشتیبانی و مدیریت بحران را در زمینه افزایش تاب‌آوری در کلانشهر تهران حائز اهمیت خواند و یادآور شد: در این راستا طی سال‌های 1400 و 1401، تعداد 5 پایگاه در مناطق 15، 16، 18 و 20 راه‌اندازی شد و پیش‌بینی می‌شود پایگاه‌های تکمیل شده در مناطق یک و 22 نیز طی خردادماه سال جاری تحویل بهره‌بردار شود.

بر پایه این گزارش، هر یک از پایگاه‌های پشتیبانی و مدیریت بحران با سطح اشغال 900 متر مربع و با زیربنائی حدود 1250 متر مربع به همراه محوطه‌سازی بیرونی احداث شده است. بخش اداری شامل اتاق‌های اطلاعات، اداری و کارشناسی جهت استقرار نمایندگان آتش‌نشانی، هلال احمر و اورژانس، اتاق کنترل و بی‌سیم، سالن فرماندهی منطقه/ ناحیه و اتاق مدیریت ستاد است.

همچنین در بخش پشتیبانی، فضاهایی از قبیل انبارهای تخصصی جهت سازمان‌های مستقر در پایگاه و انبار اصلی پایگاه جهت تجهیز با اقلام اضطراری جهت مواجهه با بحران‌های احتمالی پیش‌بینی شده است. فضاهای پیرامونی شامل نگهبانی، اتاق دیزل ژنراتور، برق اضطراری، مخزن دفنی سوخت و محل نصب و نگهداری تجهیزات ایستگاه‌های پایش مخاطرات می‌باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز