کشف ۸۶ اسلحه جنگی و ۲۰۰ راکت آر پی چی جنگی در استان سیستان و بلوچستان

۱۴۰۲/۰۳/۰۹ - ۱۶:۳۵:۲۲
کد خبر: ۱۴۷۹۹۱۶
کشف ۸۶ اسلحه جنگی و ۲۰۰ راکت آر پی چی جنگی در استان 
سیستان و بلوچستان
فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از اجرای دومین مرحله طرح رعد در استان سیستان وبلوچستان خبرداد و گفت: تعداد 82 قبضه انواع سلاح غیرمجاز جنگی در این طرح کشف و ضبط شد و 200 راکت آرپی‌جی جنگی برای اولین بار در استان پیرو رصد و اقدامات فنی و اطلاعاتی همکاران ما در پلیس اطلاعات استان کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان امروز در نمایشگاه کشفیات دومین مرحله از طرح «رعد» استان سیستان و بلوچستان در سال جاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح با هدف تأمین امنیت شهروندان با تلاش همکاران پرتلاش و ولایتمدار من در مجموعه فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در 48 ساعت اخیر به مرحله اجرا گذاشته شده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در قالب این طرح با اجرای عملیات‌های منسجم و برق‌آسا در اقصی نقاط استان، در مجموع 750 نفر از انواع متهمان دستگیر شدند که میان این تعداد 16 باند سازمان‌یافته جرائم اعم از سارقین مسلح، اشرار و مخلّان نظم و امنیت عمومی وجود دارد که توسط همکاران ما متلاشی شده است.

وی گفت: تعداد 82 قبضه انواع سلاح غیرمجاز جنگی در این طرح کشف و ضبط شد و 200 راکت آرپی‌جی جنگی برای اولین بار در استان پیرو رصد و اقدامات فنی و اطلاعاتی همکاران ما در پلیس اطلاعات استان کشف و ضبط شده است.

سردار جلیلیان بیان کرد: بیش از یک تن انواع مواد مخدر در جریان اجرای طرح "رعد2" در استان کشف شده است و در این رابطه 60 نفر از قاچاقچیان خرد و کلان در سطح استان دستگیر شده‌اند؛ همچنین بیش از 500 معتاد متجاهر در قالب این طرح در سطح استان جمع‌آوری شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ارزش ریالی همه اموال مسروقه کشف‌شده در جریان اجرای این طرح بیش از 32 میلیارد تومان است، گفت: اجرای طرح‌های ضربتی، فوریتی و عملیاتی ما در سطح استان تداوم خواهد داشت و برنامه داریم در هر ماه حداقل دو طرح ویژه در راستای برقراری نظم، امنیت و آرامش مردم استان اجرا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کنار اقدامات سلبی و انتظامی که انجام می‌دهیم، انجام اقدامات ایجابی هم در دستور کار است و تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌ایم تا احساس امنیت را در جای جای استان سیستان و بلوچستان حاکم کنیم.

 انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز