۱۵ هزار تخت به تخت های بیمارستان کشور در دولت سیزدهم اضافه شد

۱۴۰۲/۰۳/۱۲ - ۱۲:۱۰:۰۶
کد خبر: ۱۴۸۱۱۰۸
۱۵ هزار تخت به تخت های بیمارستان کشور در دولت سیزدهم اضافه شد
وزیر بهداشت در افتتاح دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهر کرد گفت: حدود یک هزار و ۵۰۰ پروژه بهداشتی و درمانی با پیشرفت فیزیکی بیشتر از ۵۰ درصد تا پایان سال گذشته تکمیل شد. همچنین در این دولت، ۱۵ هزار تخت معادل ۱۰ درصد کل تخت های بیمارستانی کشور، اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه افتتاح دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، اظهارکرد: پروژه ساختمان دانشکده پرستاری و مامایی شهرکرد تا ابتدای کار دولت مردمی، حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که تکمیل آن در دستور کار قرار گرفت و‌ افتتاح شد. 

 
وی خاطرنشان کرد: ۵۵۰ دانشجو در سه رشته پرستاری، مامایی و اتاق عمل در این دانشکده تحصیل می کنند و  دانشکده شامل ۱۴ کلاس درس، کتابخانه، آمفی تئاتر با ظرفیت ۱۰۰ نفر، مرکز مهارت های بالینی و دپارتمان های آموزشی است. 
 
وزیر بهداشت تاکید کرد: افتتاح دانشکده پرستاری و مامایی شهرکرد نقش مهمی در تامین نیروی انسانی مورد نیاز در رشته های پرستاری، مامایی، اتاق عمل و افزایش دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی دارد.
 
عین اللهی با بیان اینکه در ابتدای کار دولت مردمی ۵ هزار و ۵۰۰ پروژه بهداشتی و درمانی در کشور وجود داشت، خاطرنشان کرد: حدود یک هزار و ۵۰۰ پروژه بهداشتی و درمانی با پیشرفت فیزیکی بیشتر از ۵۰ درصد تا پایان سال گذشته تکمیل شد. همچنین در این دولت، ۱۵ هزار تخت معادل ۱۰ درصد کل تخت های بیمارستانی کشور، اضافه شد. 
 
 دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهر کرد در زمینی با زیربنای سه هزار و ۶۰۰ متر مربع در سه طبقه و اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان ساخته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز