رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری: افتخار دولت سیزدهم حمایت از سازمان‌های مردمی است

۱۴۰۲/۰۳/۱۳ - ۱۱:۰۶:۵۶
کد خبر: ۱۴۸۱۴۰۶
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری: افتخار دولت سیزدهم حمایت از سازمان‌های مردمی است
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با اشاره به حمایت‌های دولت سیزدهم از سازمان‌های مردم نهاد، گفت: افتخار دولت سیزدهم ایجاد بسترهای مناسب برای فعالیت مجموعه‌های خیریه و مردم‌نهاد با بسیج همه ظرفیت‌ها در کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا، حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی در همایش بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها و مراسم اهدای ۳۱۳ جهیزیه به زوج های آذربایجان شرقی اظهار کرد: حامل ابلاغ سلام و تبریک رئیس جمهور به تک تک شما زوج های جوان هستم.

وی با اشاره به رهنمودها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب، افزود: اگر زن و مرد در کانون خانواده با عشق، محبت، عاطفه، مهر و ایثار در کنار هم زندگی کنند هیچ مشکل، آسیب و ناملایمتی نمی تواند آنها را از هم جدا کند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اظهار کرد: زوجین باید محبت کردن و سازش با یکدیگر را تمرین کنند تا درخت تنومند خانواده را از آسیب ها حفاظت کنند.

وی با اشاره به پیشینه موسسات خیریه تبریز و فرهنگ مردم این دیار در کمک به همنوع، اظهار کرد: تبریز شهر بزرگان دینی، فرهنگی، علمی و ادبی است و در این خطه ستارخان‌ها، باقرخان‌ها، شهریارها و علمای بزرگ پرورش یافته‌اند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری افزود: زوج های جوان باید توجه کنند تا فرزندان خود را در مکتب علوی و فاطمی و در مکتب سلیمانی ها و مهدی یاور و مهدی باور تربیت کنند.

جهیزیه

وی ادامه داد : خیریه بین المللی آبشار عاطفه ها با بیش از ۲ دهه فعالیت توانسته علاوه بر ارائه خدمات خیرخواهانه خود به مردم ایران اسلامی در کشورهای مختلف به محبین امیرالمومنین (ع) نیز خدمت رسانی کند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری: افتخار دولت سیزدهم حمایت از سازمان‌های مردمی است

قانون سازمان‌های مردم نهاد در مجلس تصویب شود

رئیس فراکسیون سازمان‌های مردم نهاد مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: برای حمایت از تشکل های مردمی به دنبال تصویب قانون سازمان های مردم نهاد تا پایان مجلس یازدهم هستیم.

زهره الهیان افزود: در مجلس هشتم با همکاری نمایندگان، سازمان‌ها و سمن‌ها، این طرح جهت تصویب قانون ارائه شد که متاسفانه به‌علت وجود نظرات مختلف در حوزه‌های نظارتی نتوانستیم در آن دوره از مجلس، قانون را به تصویب برسانیم.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر استفاده از ظرفیت مردم و ضرورت بکارگیری مشارکت تخصصی مردم، ادامه داد: در مجلس یازدهم بر این عقیده هستیم که باید از ظرفیت‌های مردمی در چارچوب ظرفیت‌های قانونی استفاده کنیم.

رئیس فراکسیون سازمان‌های مردم نهاد مجلس شورای اسلامی گفت: این موضوع اکنون در دستور کار کمیسیون شوراهای مجلس قرار دارد و پیشنهاداتی از سوی فراکسیون برای رفع موانع سازمان های مردم نهاد ارایه شده تا قانون حامی تشکل ها باشد.

الهیان اظهار کرد: در حدود ۴۰ هزار گروه جهادی در روستاها و مناطق محروم حضور دارند و نزدیک به ۳۶ هزار سازمان مردم نهاد در کشور وجود دارد.

اصلی ترین برند تبریز خیران است

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه اصلی ترین و مهمترین برند تبریز خیران است، گفت: به برکت وجود این خیران تبریز شهر بدون گدا و آذربایجان شرقی استان بدون معتاد متجاهر است.

عابدین خرّم افزود: ماندگاری مجموعه های خیریه و سازمان های مردم نهاد نشان از اعتماد مردم به این نهادهای غیردولتی است.

جهیزیه

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی، گفت: به عنوان خادمان این ملت در آذربایجان شرقی در راستای توسعه و شکوفایی استان تلاش می‌کنیم.

خرّم با اشاره به پروژهای مختلفی که در سفر ریاست جمهوری به استان افتتاح خواهد شد، گفت: مقبره الشعرا و ده ها پروژه فرهنگی آماده افتتاح بوده و قطار میانه به تبریز بعد از ۲۳ سال افتتاح خواهد شد.

وی اظهار کرد: به برکت سفر رییس جمهوری به استان بخش خصوصی، کارآفرینان، صاحبان صنایع و صنعتگران آذربایجان شرقی در حوزه صنعت، کشاورزی، گردشگری و معدن بیش از ۲۵۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کردند.

فعالیت ۹۳۰ شعبه بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها در کشور

مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها نیز در این مراسم با اشاره به ترویج ازدواج آسان و سبک زندگی ساده فاطمی گفت: به مناسبت دهه کرامت، مقارن با ولادت امام رضا (ع) ۳۱۳ جهیزیه به نوعروسان استان آذربایجان شرقی اهدا می شود.

محمدجواد فولاد افزود: این بنیاد با ۹۳۰ شعبه در سراسر کشور و یک میلیون و ۳۴۰ هزار خیر تاکنون برای ۱۲۸ هزار زوج جهیزیه اهدا کرده و ۲۱ هزار ایتام تحت حمایت دارد.

وی با اشاره به اعتماد مردم و افزایش تعداد خیران بنیاد، ادامه داد: کمک های نقدی و غیر نقدی مردم به بنیاد بین ۳۰ تا ۵۰ درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها افزود: در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب این خیریه در حوزه های خانواده و تحکیم خانواده، فرزند آوری، کاهش اعتیاد و آسیب های اجتماعی، آزادی زندانیان غیر عمد نیز فعالیت می کند.

انتهای پیام/ 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز