ثبت بیش از ۷۷ میلیون تردد در ۳ روز گذشته

۱۴۰۲/۰۳/۱۳ - ۱۵:۱۸:۵۲
کد خبر: ۱۴۸۱۵۹۱
ثبت بیش از ۷۷ میلیون تردد در ۳ روز گذشته
رئیس پلیس راهور فراجا از ثبت بیش از 77 میلیون تردد در سه روز گذشته (تعطیلات خرداد) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار سید کمال هادیانفر ظهر امروز در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی به حرم مطهر امام خمینی (ره) با بیان اینکه پیش بینی های لازم برای مراسم سالگرد ارتحال امام  صورت گرفته و تمهیدات لازم اندیشیده است افزود: 

پیش بینی این است که بیش از یک و نیم میلیون زائر به حرم مطهر بیایند که بیش از 800 هزار نفر از استان تهران و حومه و بیش از 700 هزار نفر نیز از سایر نقاط کشور خودشان را به مراسم سالگرد ارتحال امام  (ره) می رسانند. 

وی در ادامه با اشاره به آمار تردد تعطیلات خرداد بیان داشت:  از دهم خرداد تا شب گذشته سیزدهم خرداد بیش از 77 نیلیون تردد را تجربه کردیم که استان های مرکزی کشور، زیارتی، سیاحتی و همچنین سفر به سمت تهران بیشترین میزان تردد را داشته اند. 

سردار هادیانفر اضافه کرد: از دیشب حرکت زائرین از استان های دور دست به سمت تهران آغاز شده و اکنون نیز شاهد افزایش ترددها به سمت حرم مطهر حضرات امام (ره) هستیم. 

سردار هادیانفر گفت :  آنچه که پیش بینی کردیم براساس سنوات گذشته،  سعی کردیم کمترین اعمال محدودیت را داشته باشیم که مردم اذیت نشوند. 

وی در ادامه با اشاره به محدودیت های ترافیکی مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) بیان داشت:   از ساعت 23 امشب(13خرداد)  محدودیت ها در اطراف حرم مطهر جدی تر می شود، به خصوص از محور جنوب به شمال از پل واوان به سمت حرم مطهر از ساعت ۲۳ تردد تمام وسایل نقلیه سبک و سنگین تا پایان مراسم به طرف حرم مطهر ممنوع خواهد شد. 

رئیس پلیس راهور فراجا افزود: برای ترددهای بین استانی و بین شهری امروز و فردا اعمال محدودیتی به استثنای دور حرم مطهر نخواهیم داشت و همچنین در استان های گیلان و مازندران هیچ محدودیتی نداریم و به صورت دو طرفه ترددها جاری و ساری خواهد بود تا عزیزانی از گیلان و مازندران به سمت حرم مطهر می آیند دچار مشکل نشوند. 

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: در اطراف حرم مطهر روگذر‌ها را مسدود کرده ایم تا زائرانی که پیاده هستند، دچار تصادف نشوند.

وی در ادامه به رانندگان اتوبوس توصیه کرد : پیشنهاد می کنیم رانندگان اتوبوسی که در حال تردد و جابجایی زائرین هستند، استراحت کافی را داشته باشند.

سردار هادیانفر خاطر نشان کرد : به طور حتم از روز دوشنبه مسیر های برگشت‌ شلوغ و ترددها شدت خواهد گرفت و با موج ترافیک روبرو خواهیم بود، در خصوص تمیهدات لازم در این ایام تصمیم گیری و متعاقبا" اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز