تداوم هوای مطلوب در روز ۱۷ خرداد تهران

۱۴۰۲/۰۳/۱۷ - ۱۰:۴۴:۴۵
کد خبر: ۱۴۸۲۷۲۸
تداوم هوای مطلوب در روز ۱۷ خرداد تهران
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران هم‌اکنون (۱۷ خردادماه) میانگین کیفیت هوای تهران در وضعیت مطلوب قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا، بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، با توجه به عدم وزش باد مؤثر تا صبح امروز(۱۷ خردادماه) و افزایش تردد خودروها بر میزان غلظت ذرات معلق افزوده خواهد شد و کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد. با حاکمیت جو نسبتاً آرام در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها محدود خواهد شد همچنین احتمال تولید و افزایش غلظت آلاینده ازن ناشی از افزایش دما در برخی ساعات بعدازظهر می‌تواند کاهش کیفیت هوا را به‌دنبال داشته باشد.

شکل‌گیری ناپایداری جوی، احتمال رگبار پراکنده و افزایش تندی باد تا اواخر وقت چهارشنبه سبب کاهش غلظت ذرات معلق می‌شود و کیفیت هوا در بیشتر مناطق در وضعیت قابل‌ قبول قرار خواهد گرفت، هرچند احتمال وزش باد نسبتاً شدید و گسیل گردوخاک در مناطق مستعد وجود خواهد داشت.

کاهش نسبی تندی باد تا صبح روز پنجشنبه (۱۸ خردادماه) پراکندگی آلاینده‌ها را محدود خواهد کرد و آغاز تردد خودروها منجر به افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد می‌شود. تقویت ناپایداری جوی، احتمال رگبار پراکنده و افزایش تدریجی تندی باد در طول روز، شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها را فراهم خواهد کرد.

با تداوم ناپایداری جوی، رگبار پراکنده همراه با وزش باد مؤثر و گاهی نسبتاً شدید تا ساعات پایانی پنجشنبه، کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده‌ قابل‌ قبول قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز