جابه جایی بیش از ۵۰ هزار نفر با مترو در نخسیتن روز تغییر ساعات اداری

۱۴۰۲/۰۳/۱۷ - ۱۴:۱۹:۲۱
کد خبر: ۱۴۸۲۹۶۵
جابه جایی بیش از ۵۰ هزار نفر با مترو در نخسیتن روز تغییر ساعات اداری
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران از جابه جایی 50 هزار و611 نفر بین ساعات 4و 30 دقیقه تا 6 صبح نخستین روز تغییر ساعات اداری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مسعود درستی مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: در روز نخست تغییر ساعات اداری، ۵۰ هزار و ۶۱۱ نفر بین ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه تا ۶ صبح با مترو تهران و حومه جابه‌جا شدند.

وی با بیان اینکه بیشترین آمار مسافری در این زمان مربوط به خطوط ۵ و ۳ است افزود: در خط ۵ (حومه ای) ۱۱ هزار و ۳۵۲ نفر و در خط ۳ مترو تهران ۱۱ هزار و ۶۸ نفر از خدمات این ناوگان حمل‌ونقل ریلی درون‌شهری استفاده کردند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با بیان اینکه حدفاصل ساعت ۴:۳۰ دقیقه تا ۵ صبح روز گذشته آمار مسافری در خطوط هفت‌گانه ۸ هزار و ۹۸۵ نفر بود تصریح کرد: این میزان برای شبکه عظیم مترو تهران و حومه آمار کمی به حساب می‌آید؛ اما با توجه به تعطیلات انتظار داریم که از روز شنبه ۲۰ خردادماه میزان مسافران در این ساعات افزایش داشته باشد.

درستی با بیان اینکه کارکنان در بخش های عملیات؛ راهبری، مراکز فرمان، معاونت مهندسی، امور ایستگاه‌ها و انتظامات امروز از ساعتی قبل از آغاز بهره برداری در محل کار خود حاضر بودند، گفت: کارکنان بخش تعمیر و نگهداری در شب گذشته حجم بالای کار را برای آماده سازی خطوط تا ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه پشت سر گذاشتند تا شبکه مترو تهران و حومه صبح روز گذشته بتواند خدمات مناسبی را به شهروندان ارائه کند.

وی در پایان از تلاش جهادی کارکنان مترو  به منظور ارائه خدمات مناسب به شهروندان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز