پیشرفت ۹۲ درصدی پروژه احداث زیرگذر سواره حریم خط تهران - اهواز

۱۴۰۲/۰۳/۱۸ - ۰۰:۰۸:۰۰
کد خبر: ۱۴۸۳۰۰۸
پیشرفت ۹۲ درصدی  پروژه احداث زیرگذر سواره حریم خط تهران - اهواز
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 17 تهران از پیشرفت 92 درصدی عملیات اجرایی پروژه زیر گذر شرقی سواره حریم خط تهران اهواز خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مرتضوی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 17 تهران با اشاره به پروژه زیرگذر شرقی سواره رو حریم خط راه آهن تهران- اهواز، گفت: عملیات اجرایی این پروژه در حال اتمام بوده و پیشرفت ۹۲ درصدی داشته است. در همین راستا از ضلع جنوبی حریم خط یا همان خیابان شهیدان متین، عملیات تخریب و خاکبرداری رمپ ورودی شروع شده و در حال انجام است.

معاون حمل و نقل و ترافیک تصریح کرد: این پروژه که به همت معاونت حمل و نقل و ترافیک در حال اجرا است، دارای معارضین متعددی از جمله لوله آب، گاز، کانال آب، تیرهای برق، کابل های فیبر نوری و ... است.

مرتضوی اظهار کرد: علاوه بر وجود معارض های متعدد، اجرای این پروژه نیاز به هماهنگی های مختلف از جمله اداره کل راه آهن استان تهران داشت که با تلاش کارشناسان و اکیپ های اجرایی سعی در رفع معارضین و سرعت بخشیدن به انجام پروژه شده است.

وی افزود:بنابراین با همت تلاش کارشناسان و عوامل اجرایی، این پروژه به نتیجه رسیده و در آینده ای بسیار نزدیک شاهد دسترسی جنوبی - شمالی شهروندان در حریم خط راه آهن تهران - اهواز باشیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز