مشهد؛ میزبان ۳ میلیون زائر

۱۳۹۴/۰۹/۲۱ - ۱۱:۲۱:۱۷
کد خبر: ۳۴۸۴۷۰
مشهد؛ میزبان ۳ میلیون زائر
دو میلیون و ۸۵۰ هزار زائر رضوی تاکنون به مشهد مقدس عزیمت کرده اند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، معاون هماهنگی امور زائران استاندار خراسان رضوی امروز گفت: این تعداد زائر از 21 صفر تا ساعت 9 صبح امروز از طریق هواپیما، قطار، اتوبوس و خودرو های شخصی به شهر مشهد وارد شده اند.

محمد حسن واحدی با بیان اینکه این آمار فقط مربوط به زائران غیر پیاده است، افزود: پیش ‌بینی می ‌شود آمار نهایی ورود زائران به مشهد در دهه آخر صفر امسال به سه و نیم میلیون افزایش پیدا کند.

معاون هماهنگی امور زائران استاندار خراسان رضوی گفت: هم اکنون 90 درصد هتل ها، 95 درصد هتل آپارتمان ها و 100 درصد ظرفیت مهمانپذیر های مجاز در مشهد مقدس تکمیل شده است.

محمد حسن واحدی افزود: در این ایام 50 هزار زائر خارجی نیز به مشهد مقدس سفر کرده اند.

ورود بیش از 220 هزار زائر پیاده به مشهد الرضا

بیش از 220 هزار زائر پیاده رضوی وارد مشهد مقدس شده است.سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده رضوی امروز اعلام کرد: بر اساس آخرین آمار رسمی بیش از 220 هزار زائر پیاده رضوی وارد مشهد مقدس شده است که پیش بینی می شود این تعداد تا پایان ظهر امروز به 280 هزار نفر افزایش پیدا کند.

حسین رضایی با بیان اینکه حرکت زائران به مشهد مقدس همچنان ادامه دارد، افزود: تا کنون 81 هزار و 500 نفر زائر پیاده به صورت 414 کاروان اسکان داده شده اند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده رضوی از امکان اسکان تا 100 هزار نفر دیگر خبر داد و گفت: موکب های در مسیر زائران پیاده تا پایان ظهر امروز عملیات خدمت رسانی را انجام می دهند تا زائران سرزمین خورشید با کمترین مشکل به دیدار امام خود بیایند.

حسین رضایی افزود: زائران پیاده رضوی از استان های گیلان، مازندران، فارس، اصفهان، خراسان های جنوبی، شمالی و رضوی، آذربایجان غربی و شرقی به سرزمین خورشید عزیمت کرده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز