بزرگترین عملیات انتظامی ترافیکی مشهد در سوگواری های حماسی آخر صفر

۱۳۹۴/۰۹/۲۲ - ۱۰:۰۴:۰۲
کد خبر: ۳۴۸۷۲۶
بزرگترین عملیات انتظامی ترافیکی مشهد در سوگواری های حماسی آخر صفر
بزرگترین عملیات انتظامی ترافیکی مشهد در سوگواری های حماسی آخر صفر جهت برقراری نظم و امنیت بیش از 10 میلیون عزادار برگزار شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: همزمان با روزهای پایانی صفر بیش از 6 هزار نیروی پلیس در خراسان رضوی با آمادگی کامل ماموریت یافتند بزرگترین عملیات انتظامی ترافیکی را برای برقراری نظم و امنیت سوگواری بیش از 10 میلیون عزادار دلسوخته در روزهای رحلت حضرت رسول اکرم(ص) ، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و همچنین شهادت غریبانه امام رضا(ع) برقرار سازند.

سردار بهمن امیری مقدم با اشاره به اینکه در ایام پایان صفر 268هزار و 527 زائر پیاده از اقصی نقاط کشور عزیزمان به مشهد مقدس و حرم مطهر رضوی تشرف یافتند گفت: از این تعداد 118 هزار و 602 نفر زن و 149 هزار و 925 تن مرد بودند .

وی با تشکر از همکاران پر تلاش خود که برگ زرین دیگری در لوح افتخارات خود برای خدمتگزاری به زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج آقا علی ابن موسی الرضا(ع) به ثبت رساندند گفت: این حماسه میلیونی که با یکپارچگی، همدلی و همزبانی مسلمانان سوگوار برگزار شد پیام آور وحدت شیعه و سنی و علاقمندی سیه پوشان رضوی به امامت و ولایت بود که در نظم و امنیت کامل برگزار شد و خوشبختانه هیچ گونه مورد ناامنی در این روزها به پلیس گزارش نشده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز