رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مرکزی خبر داد:

۲۵ کشته و زخمی در تصادف جاده ای در اراک

۱۳۹۴/۰۹/۲۴ - ۰۹:۴۹:۳۳
کد خبر: ۳۴۹۴۹۰
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مرکزی گفت: بامداد امروز در تصادف زنجیره ای در کیلومتر 36 جاده اراک سلفچگان، متاسفانه 3 نفر از هموطنان ما کشته و 22 نفر مجروح شدند که مجروحان توسط آمبولانس به مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر (عج) اراک منتقل شدند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، دکتر فرزین خشنودی با اعلام این خبر گفت: با تماس تلفنی با مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مرکزی و اعلام خبر تصادف، بلافاصله 4 آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه 12 نفر تکنسین از این مرکز و 3 دستگاه آمبولانس و 6 تکنسین از هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار داشت: متاسفانه 2 دستگاه اتوبوس و 4 دستگاه تریلر و کامیون با هم تصادف کرده بودند که بلافاصله همکاران ما اقدامات درمانی را به مجروحین ارائه دادند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مرکزی اظهار کرد: در این حادثه 3 نفر کشته و 22 نفر مجروح شدند که مجروحین توسط آمبولانس به مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر (عج) اراک منتقل شدند.

  رییس مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر (عج) اراک نیز در این رابطه گفت: بلافاصله با پذیرش مصدومین حادثه در این مرکز اقدامات درمانی برای کل پذیرش شدگان در عرض 2 ساعت انجام شد.

دکتر سید محمد جمالیان افزود: از 22 نفر مصدوم پذیرش شده سه نفر بستری و در حال دریافت اقدامات درمانی هستند، 3 نفر نیز ترخیص و مابقی نیز در شرایط ایده آل بسر می برند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز