حسنوند:

عدم همکاری بانکهای لرستان با پرداخت وام ازواج جوانان / حوزه جوانان به حاشیه کشیده و منزوی است

۱۳۹۴/۰۹/۲۷ - ۱۲:۵۹:۵۲
کد خبر: ۳۵۰۶۶۹
عدم همکاری بانکهای لرستان با پرداخت وام ازواج جوانان / حوزه جوانان به حاشیه کشیده و منزوی است
معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: عدم همکاری بانکهای لرستان با پرداخت وام ازواج جوانان در استان درد آور است .

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان سیروس حسنوند، معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان، چهارشنبه، 25 آذرماه، در نشست هم‌اندیشی مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اصحاب رسانه استان لرستان، گفت: از روزی که حوزه جوانان به تربیت بدنی اضافه شده است این حوزه در حاشیه قرار گرفت و همیشه منزوی بود.

وی ادامه داد: رئیس جمهور در هیئت دولت تذکراتی را در این زمینه دادند و خودشان به‌صورت ویژه دکتر رستمی را به‌عنوان معاون جوانان وزارت انتخاب کردند.

حسنوند افزود: براساس آماری که مرکز آمار کشور و مرکز آمار استان در سال 93 منتشر کرده است، 593 هزار و 104 جوان بین 15 تا 29 سال در استان لرستان زندگی می‌کنند.

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان لرستان عنوان کرد: طبق آمار رسمی ثبت احوال استان، در سال‌جاری 10 هزار و 570 فقره ازدواج در استان لرستان ثبت شده است که از این تعداد 8 هزار 775 فقره شهری و هزار و 795 فقره ازدواج روستایی بوده است.

وی در رابطه با آمار طلاق در استان لرستان گفت: طبق آماری که اداره ثبت احوال اعلام کرده است، در نیم‌سال سال 94 هزار و 704 فقره طلاق ثبت شده است که از این تعداد هزار و 441 فقره شهری و 263 فقره روستایی بوده است.

حسنوند با اشاره به این‌که تا پایان آبان‌ماه سال‌جاری 34 هزار و 574 نفر برای دریافت وام ازدواج معرفی‌نامه خود به بانک را دریافت کرده‌اند که از این تعداد کمتر از 50 درصد یعنی 15 هزار ئ 428 نفر موفق به دریافت وام ازدواج شده‌اند.

معاون فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان لرستان با اشاره به تشکیل اتاق فکر جوانان در این اداره کل، اظهار کرد: این اتاق فکر با حضور اساتید در دو کارگروه اجتماعی، اقتصادی و کارگروه فرهنگی، سیاسی و محیط زیست و با ریاست دکتر منظمی از اساتید برجسته دانشگاه‌های استان تشکیل شده است. 

نظر شما
نام:
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز