رییس دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان خبر داد:

پذیرش ۲طرح پژوهشی در سامانه فن بازار

۱۳۹۴/۰۹/۲۹ - ۱۳:۳۵:۵۷
کد خبر: ۳۵۱۴۹۸
پذیرش ۲طرح پژوهشی در سامانه فن بازار
جهانبخشی: دو طرح علمی پژوهشی اساتید واحد تاکستان در سامانه فن بازار ملی که تحت نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری می باشد پذیرفته شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، دکتر عباس جهانبخشی رییس دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان در مورد سامانه فن بازار اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته پژوهش سامانه فن بازار که به معنای بازار فناوری و محلی برای مبادلات تکنولوژی است توسط وزارت علوم راه اندازی گردید.

وی ادامه داد: هرکدام از واحدهای دانشگاهی طرح هایی که قابلیت تجاری سازی دارند را در این سامانه وارد نموده و پس از طی مراحل داوری طرح ها تایید یا رد می شوند.

جهانبخشی در ادامه افزود: دو طرح از اساتید واحد تاکستان در این سامانه ثبت و مورد تایید قرار گرفت که طرح اولی دستگاه سیلر اتوماتیک کیسه خون توسط استاد هیات علمی واحد، دکتر مهدی جعفری طراحی شده است که این طرح قابلیت استفاده در صنایع انتقال خون را دارد.

وی یادآور شد: طرح دوم، طرح قفل الکترونیکی ضد سرقت خودرو و درب منازل می باشد که توسط یکی از واحدهای فن آور مستقر در مرکز واحد تاکستان به ثبت رسیده است.

دکتر جهانبخشی گفت: طرح های پژوهشی مذکور در هفته پژوهش در نمایشگاه دستاوردهای دانشگاهی در نمایشگاه بین المللی تهران که مورد بازدید سرمایه گذاران و صاحبان صنایع می باشد، در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.  

رییس دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 7شرکت فن آور هسته ای در مرکز رشد این واحد دانشگاهی مستقر شده اند که پیش بینی می شود در سال آینده طرح های موجود در این شرکت ها در فن بازار مورد پذیرش قرار خواهد گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز