فرمانده انتظامی خرم‌آباد

حضور به موقع پلیس، احشام را به صاحبش برگرداند

۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۷:۴۰
کد خبر: ۳۵۲۰۲۷
حضور به موقع پلیس، احشام را به صاحبش برگرداند
فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری دو سارق احشام و کشف 28 راس گوسفند خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، سرهنگ "حسین نجفی"در این رابطه گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر یک فقره سرقت احشام در یکی از روستاهای تابعه شهر خرم‌آباد بلافاصله عوامل پاسگاه انتظامی سپیدشت، با تشکیل گروهی ویژه ضمن حضور به موقع در صحنه و انجام تحقیقات میدانی با کمک مردم، گذرگاه‌های خروجی و کوه‌های اطراف روستا را کنترل و عرصه را بر سارقان تنگ کردند.
وی در ادامه  افزود: سارقان پس از رها کردن احشام از محل متواری ولی با تعقیب و گریز فراوان ماموران پاسگاه‌، سرانجام در مناطق کوهستانی کوه‌های اطراف دستگیر و در نهایت 28راس احشام سرقتی نیز کشف شد. 
فرمانده انتظامی خرم‌آباد خاطر‌نشان کرد: ماموران ضمن تحویل کامل 28 راس گوسفند مسروقه به مال‌باخته و مستند‌سازی صحنه سرقت، سارقان را به یگان انتظامی انتقال که در بازجویی‌های اولیه به بزه انتسابی معترف شدند.
نجفی گفت: سارقان با پرونده متشکله به همراه مال‌باخته جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.    
 
پرونده سارق دورودی با 12 فقره سرقت
فرمانده انتظامی دورود، از دستگیری سارق محتویات و لوازم خودرو، ادوات کشاورزی و سرقت احشام با 12 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "هدایت‌الله  حسنوند" گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو‌، لوازم قطعات ادوات کشاورزی با شیوه‌ی خاصی در شهرستان دورود، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار تجسس کلانتری 11شهرستان قرار گرفت‌.
وی افزود‌: ماموران پس از کار اطلاعاتی  و بررسی صحنه‌های سرقت و سرنخ ‌های موجود‌، سارق را به هنگام فروش تعدادی  از وسایل مسروقه شناسایی و دستگیر کردند.
حسنوند تصریح کرد‌: با انتقال  متهم به یگان انتظامی، در بازجویی‌های فنی به 12 فقره سرقت محتویات و لوازم خودرو، ادوات کشاورزی و سرقت احشام در دورود اعتراف کرد.
در این رابطه یک نفر مالخر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.    
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز