دستگیری سارقان احشام با ۶۵ فقره سرقت در همدان

۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۴:۳۸:۳۸
کد خبر: ۳۵۳۸۹۴
دستگیری سارقان احشام با ۶۵ فقره سرقت در همدان
فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری سارقان احشام با 65 فقره سرقت و کشف 686 رأس گوسفند به ارزش بیش از چهار میلیارد و 135 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛سردارحاجی محمد مهدیان نسب گفت: پس از محرز شدن و شناسایی دو سارق که از سابقه دارهای قدیمی در سرقت احشام بودند سریعا با اقدامات اطلاعاتی و مراقبت های ویژه، محل زندگی هر دو سارق شناسایی و در یک عمملیات ضربتی دستگیر شدند.

وی افزود: بعد از دستگیری این سارقان و تحقیق کامل از آن ها، سارقان لب به اعتراف گشودند و به 65 فقره سرقت احشام با 686 رأس گوسفند و دو فقره سرقت منزل و مغازه اعتراف کردند.

مهدیان نسب افزود: سارقان درسطح شهرستان های همدان، اسدآباد، نهاوند و تویسرکان، دست به سرقت زده و با شگرد استفاده از خودروهای سواری تیزرو و به صورت شبانه مکان مورد نظر را از قبل مشخص کرده و در تاریکی شب با سوراخ کردن دیوار، احشام را سرقت و به خارج از استان همدان انتقال می دادند و به خریداران مسروقه به قیمت نازلی می فروختند.

فرمانده انتظامی استان همدان خاطر نشان کرد: عدم توجه به توصیه‌های پلیس و کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی برای نگهداری از احشام و اعتماد بیش از حد به افراد ناشناس از عواملی است که زمینه‌ساز بروز سرقت از دامداری ها محسوب می شود که لازم است شهروندان در پیشگیری از سرقت ها توجه به توصیه‌های پلیس را مدنظر قرار دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز