ابتکار خبر داد:

پیگیری آلودگی‌های ناشی از عملیات نفتی در خوزستان

۱۳۹۴/۱۰/۱۴ - ۱۰:۲۷:۳۰
کد خبر: ۳۵۶۹۹۷
پیگیری آلودگی‌های ناشی از عملیات نفتی در خوزستان
رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: موضوع آلودگی هوا ناشی از سوخت فسیلی و فعالیت‌های نفتی در خوزستان پیگیری خواهد شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، معصومه ابتکار صبح امروز پس از ورود به اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف اصلی سفر به خوزستان، بررسی طرح‌ها و برنامه‌هایی است که دولت برای بهبود وضعیت محیط زیست خوزستان در دست اقدام دارد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها، مدیریت و کنترل کانون‌های گرد و غبار است. مطالعات مربوط به این موضوع تکمیل شده و با همکاری سازمان جنگل‌ها و مراتع، عملیات اجرایی در این زمینه آغاز شده است.

ابتکار ادامه داد: امروز با هیأتی از معاونان وزرا و مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی به خوزستان آمده‌ایم تا مردم بدانند با این که هوا بهتر شده است ولی گرد و غبار را فراموش نکرده‌ایم و پیگیر موضوع هستیم.

وی گفت: موضوع آلودگی هوا ناشی از سوخت فسیلی و فعالیت‌های نفتی در خوزستان نیز پیگیری خواهد شد و از اقدامات و پیشرفت‌هایی که در دست اقدام است، گزارشی ارایه خواهیم داد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست عنوان کرد: مسایل مربوط به احیای رودخانه کارون مورد توجه دولت و شورای عالی آب بوده و مصوبات بسیار خوبی داشته‌ایم. شورای حفاظت کیفی رودخانه کارون بسیار فعال بوده و استاندار خوزستان در این زمینه بسیار پیگیری کرده‌اند. امیدواریم در ادامه تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد، شاهد احیا و بهبود کارون باشیم.

وی افزود: وضیعت تالاب‌های خوزستان و اقدامات صورت گرفته در ارتباط با احیای تالاب‌ها به ویژه تالاب شادگان و هورالعظیم بررسی می‌شود. خوشبختانه بارندگی‌ها نیز به وضعیت تالاب‌ها کمک کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز