معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

تشکیل کمیته نقل و انتقال فرهنگیان در آموزش و پرورش استان

۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۲:۲۶:۰۲
کد خبر: ۳۵۷۵۷۳
تشکیل کمیته نقل و انتقال فرهنگیان در آموزش و پرورش استان
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان از تشکیل و فعالیت کمیته نقل انتقال فرهنگیان در آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حمید رضا دعاگویی در جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش استان کرمان با اعلام این خبر آسیب شناسی روند نقل انتقالات فرهنگیان در سال های گذشته و بررسی وضعیت نیروی انسانی و ساماندهی آن بر اساس نیاز مناطق و شهرستان های استان را از مهم ترین اهداف این کمیته برشمرد.

وی از نیروی انسانی به عنوان کلید موفقیت هر سازمان نام برد و خاطر نشان کرد: ساماندهی و توانمند سازی نیروی انسانی اولویت اصلی آموزش و پرورش استان کرمان است.

دعاگویی با بیان اینکه 5 هزار 515 فرهنگی استان کرمان در تابستان 94 متقاضی نقل انتقال بوده اند گفت: با انتقال قریب 50 درصد از متقاضیان نقل و انتقال در استان موافقت شده است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان به کاهش 16 درصد آمار متقاضیان نقل انتقال در سال تحصیلی گذشته اشاره و خاطر نشان کرد: نقل و انتقال فرهنگیان در استان نسبت به سال های گذشته رشد 6 درصدی داشته است.

حمید رضا دعاگویی در بخش دیگری از سخنانش گفت: قریب 21 هزار نفر دانش آموز نسب به سال گذشته به مجموعه دانش آموزان استان اضافه شده که افزایش 340 کلاس درس در استان را در پی داشته است.

وی از رشد 1 و 26 درصدی تراکم کلاس های درس در سال تحصیل جاری نسبت به سال تحصیلی گذشته خبر داد و گفت: میانگین تراکم کلاس های درس در استان 20.56 نفر است.

دعاگویی با مهم خواندن روند صحیح نقل انتقال فرهنگیان با توجه به نیاز شهرستان ها و مناطق استان در ساماندهی نیروی انسانی، اظهار داشت: با توجه به بررسی آسیب ها و نقاط قوت نقل و انتقال در شهرستان ها و مناطق استان امید واریم فرآیند نقل انتقال درسال آینده تا اول شهریورماه پایان پذیرد.

بر پایه این گزارش؛ شورای آموزش و پرورش استان کرمان با حضور اعضاء و روسای برخی از ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان به منظور بررسی آسیب ها و برنامه ریزی نقل انتقال فرهنگیان در تابستان 95 تشکیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز