مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل:

سازمان‌های مردم نهاد در اردبیل توانمند می‌شود

۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۰:۳۵:۳۶
کد خبر: ۳۵۷۸۸۲
سازمان‌های مردم نهاد در اردبیل توانمند می‌شود
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده سازمان‌های مردم نهاد در استان اردبیل توانمند می‌شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، شفیع شفیعی در نشست تخصصی توسعه تعامل و توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد استانداری، در اردبیل اظهار داشت: بابرنامه‌ریزی‌های انجام شده سازمان‌های مردم نهاد و ان جی یوها در اردبیل توانمند می‌شوند تا با استفاده از ظرفیت این سازمان‌ها گام محکمی برای توسعه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در منطقه برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه مشارکت امور اجتماعی و فرهنگی استان اردبیل با دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوطه از جمله نیروی انتظامی و دادگستری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی افزایش یافته است، گفت: نشست‌های مشترکی هر هفته بین امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با نهادها و سازمان‌ها در راستای پیشگیری و ارئه راهکار برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در منطقه برگزار می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل تصریح کرد: مشارکت اجتماعی با دستگاه‌های اجرایی تأثیرگذار در منطقه افزایش یافته و با استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد تمهیدات اساسی در رابطه با معضلات اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد و خشونت انجام شده است.

شفیعی از برگزاری کارگاه‌ها و نمایشگاه‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی در اردبیل خبر داد و افزود: با حمایت دستگاه‌های اجرایی برگزاری نشست‌های تخصصی، نمایشگاه و کارگاه‌ها با محوریت پیشگیری از معضلات اجتماعی در منطقه افزایش می‌یابد که سازمان‌های مردم نهاد ظرفیت بسیار بزرگی برای افزایش مشارکت اجتماعی و برگزاری این برنامه‌ها دارند.

وی بیان کرد: سازمان‌های مردم نهاد، سمن‌ها و ان جی یوها در اردبیل ساماندهی شده و این گروه‌ها به لحاظ اینکه در متن جامعه و مردم هستند از تاثیرگذاری بیشتری در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی برخوردارند و به هیمن سبب باید برای افزایش تعداد انجمن‌های مردم نهاد و نیز توانمندی آن‌ها تلاش کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز