دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد:

اعلام نتایج بررسی گزارش اردوهای مختلط، هفته آینده

۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۱:۵۴:۵۵
کد خبر: ۳۵۷۹۴۰
اعلام نتایج بررسی گزارش اردوهای مختلط، هفته آینده
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در جلسه هفته آینده این شورا نتایج بررسی گزارش اردوهای مختلط اعلام می شود.
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، محمد رضا مخبر دزفولی در حاشیه جلسه شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور افزود: گزارش های مربوط به برگزاری اردوهای مختلط در دانشگاه ها از سوی برخی از ارگان ها از جمله وزارت علوم به شورای انقلاب فرهنگی ارسال شده است. 
 
وی در پاسخ به اینکه تاکنون چه تعداد گزارش به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال شده است، گفت: هفته آینده بعد از اتمام جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، بلافاصله جمع بندی به خبرنگاران اعلام می شود. 
 
مخبر دزفولی درباره گزارش های وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد افزود: هنوز دوستان دیگر مکتوب گزارش ها را برای ما نفرستادند، اما چون مجموعه گزارش ها را از نهادهای مختلف تحویل گرفتیم، گزارش نهایی آماده شده است و در صحن شورای عالی ارائه می شود. 
 
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: فکر می کنم این شورا تصمیم های مناسبی را در ارتباط با چارچوب اردوهایی که در دانشگاه ها برگزار می شود اتخاذ کند. 
 
وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری درباره برخورد با خاطیان تاکید کرد: اجازه دهید گزارش ارائه شود، نتیجه را از شورای عالی انقلاب فرهنگی و جمع بندی که رئیس جمهور انجام می دهد اعلام می کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز