انتقاد وکیل سوشا مکانی درباره برخی خبرهای کذب؛

پرونده سوشا مکانی محرمانه است

۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۱۵:۱۵:۵۸
کد خبر: ۳۵۸۹۶۶
پرونده سوشا مکانی محرمانه است
وکیل دروازه‌بان تیم پرسپولیس از برخی رسانه‌ها به علت انتشار خبرهای کذب انتقاد کرد و گفت:به دلیل اینکه تحقیقات پرونده سوشا مکانی محرمانه است نمی‌توانم جزئیات را بگویم

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، بهنام علی‌محمدی درباره آخرین وضع پرونده موکلش در جمع خبرنگاران گفت: به دلیل اینکه تحقیقات پرونده سوشا مکانی محرمانه است نمی‌توانم جزئیات را بگویم اما به طورکلی بازداشت موقت موکلم که روز یکشنبه گذشته صادر شده بود با اعتراض نقض شد. 

وی افزود: شعبه دادگاه کارکنان دولت اعتراض را پذیرفت و سوشا مکانی به زودی آزاد می‌شود. 
 
وکیل دروزاه‌بان تیم پرسپولیس با بیان اینکه به دلیل محرمانه بودن پرونده به میزان وثیقه اشاره نمی‌کنم تصریح کرد: بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه با رعایت اصل بی‌طرفی به پرونده رسیدگی می‌کند و ما در زمان مقتضی دلایلی را که جمع‌آوری کرده‌ایم برای دفاع از سوشا مکانی ارائه می‌کنیم. 
 
علی‌محمدی در پاسخ به این سوال که پرونده شاکی خصوصی دارد یا خیر گفت: نمی‌دانم چرا رسانه‌ها خبرهایی مثل خودکشی و اینکه پرونده شش شاکی خصوصی دارد بازتاب می‌دهند. 
 
وی تاکید کرد: پرونده سوشا مکانی باید به دور از هیاهو و جنجال روال قانونی خود را طی کند و تنها مرجعی که می‌تواند در این زمینه پاسخگو باشد مقام قضایی است. 
 
علی‌محمدی یادآور شد: در جایگاهی نیستم که برای قوه قضاییه تعیین تکلیف کنم مبنی بر اینکه مکانی چه زمانی آزاد می‌شود و احراز بی گناهی موکلم با مقام قضایی است. بنده مدعی هستم موکلم مجرم نیست و به قول بازپرس محترم ایشان در مرحله تحقیقات، متهم است.
 
وی تاکید: پرونده در یکی از شعبات دادسرای فرهنگ و رسانه در حال رسیدگی است و ناگفته نماند که شعبه دادگاه کارکنان دولت قرار بازداشت موقت موکلم را نقض کرده است.
 
وکیل دروازه‌بان تیم پرسپولیس افزود: ‌ تا زمانی که مسئولیت دارم تلاش می‌کنم که این پرونده به سرانجام خوبی برسد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: باید یاد بگیریم که در فضای مجازی حواسمان جمع باشد و این موضوع تلنگری برای همه هنرمندان و وکلا و ... باشد که مواظب ارتباط در فضای مجازی باشند؛ چرا که آبرویی که ریخته شود جمع کردن آن سخت است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز