فرمانده انتظامی استان یزد خبر داد:

هلاکت یک شرور مسلح و کشف بیش از یک تن موادمخدر

۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۰۹:۱۰:۳۱
کد خبر: ۳۵۹۶۵۲
هلاکت یک شرور مسلح و کشف بیش از یک تن موادمخدر
فرمانده انتظامی استان یزد از کشف یک تن و 24 کیلو انواع موادمخدر و هلاکت یک شرور مسلح در دو عملیات پلیس این استان خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار"ایرج کاکاوند"در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر،گفت:در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و برخورد با واردکنندگان موادمخدر،روز گذشته ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی گسترده از ورود یک محموله موادمخدر به این استان مطلع شدند.

سردار کاکاوند ضمن اشاره به تشکیل تیم ­های عملیاتی از ماموران دسته رزمی"شهیدشاهدی"و پلیس شهرستان مهریز،افزود: ماموران هنگام کنترل محورهای فرعی و مواصلاتی استان،متوجه تردد یک دستگاه خودرو سواری "پژو405 "مربوط به اشرار شدند و به همین منظور دستور ایست را صادر کردند.

وی ادامه داد: قاچاقچیان بدون توجه به دستور ایست پلیس از محل متواری شده و پس از مدتی تعقیب و گریز زمانی که اشرار مسلح، حلقه محاصره پلیس را بر خود تنگ دیدند شروع به تیراندازی به طرف ماموران  کردند.

سردار کاکاوند ضمن اشاره به درگیری مسلحانه ماموران پلیس با سوداگران ­مرگ،گفت:در این عملیات یکی از اشرار مسلح به هلاکت رسید و 426 کیلو هروئین، 222 کیلو تریاک و 51 کیلو حشیش به همراه مقادیری سلاح و مهمات جنگی از آنها کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی به عملیات دیگر ماموران این استان اشاره کرد و افزود:همچنین ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در یک عملیات جداگانه ضمن کشف 325 کیلو تریاک؛ سه قاچاقچی را دستگیر و دو دستگاه خودرو سبک و سنگین را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد در خاتمه با بیان این که در مجموع در این دو عملیات­،یک تن و 24 کیلو انواع موادمخدر کشف شد،تصریح کرد:پلیس استان یزد با تمام قدرت با سوداگران مرگ و عاملان نا امنی در سطح جامعه برخورد خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز