۲ باند قاچاق مواد مخدر منهدم شد

۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۱۵:۲۳:۳۳
کد خبر: ۳۶۲۳۰۸
۲ باند قاچاق مواد مخدر منهدم شد
فرمانده انتظامی استان از انهدام دو باند قاچاق مواد مخدر و کشف دو و نیم تن تریاک و حشیش طی دو عملیات جداگانه خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار" عبدالرضا آقاخانی"  گفت: در ادامه طرح های مقابله ای با شبکه های مافیایی قاچاق مواد مخدر، پلیس استان روز گذشته با اشرافیت دقیق و کامل ،دو محموله بزرگ تریاک و حشیش که از مرزهای شرقی به سمت مرکز کشور در حرکت بودند را در منطقه شرق استان شناسایی و توقیف کرد.

وی مقدار محموله های مواد مخدر را دو و نیم تن عنوان کرد و اظهار داشت: یک تن و 900 کیلوگرم از این مواد افیونی تریاک و 600 کیلوگرم دیگر آن نیز حشیش است.

این مقام مسئول از انهدام دو باند قاچاق مواد افیونی خبر داد و گفت: از اعضای 10 نفره این دو باند، 6 دستگاه خودروی سبک و یک دستگاه خودروی تریلر تانکر دار کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده که بین 25 تا 35 سال سن دارند، غیربومی و دارای سوابق کیفری هستند.

سردار آقاخانی تصریح کرد: از ابتدای امسال در مجموعه پلیس اصفهان یک حرکت جهادی در زمینه مقابله با مواد مخدر چه در زمینه مبارزه با شبکه ها و باندهای قاچاق و چه در خصوص برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان در محلات سطح استان آغاز شده و مصمم هستیم تا این راه را با قدرت و توان هرچه بیشتر ادامه دهیم.

فرمانده انتظامی استان در خصوص میزان کشفیات پلیس استان در 10 ماهه امسال گفت: از ابتدای امسال تا کنون ، 31 تن و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط نیروی انتظامی استان کشف شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 65 درصد رشد را نشان می دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز