تعطیلات یک روزه آلودگی هوای تهران را برطرف نمی‌کند

۱۳۹۴/۱۰/۲۹ - ۱۳:۴۷:۴۳
کد خبر: ۳۶۳۰۳۴
تعطیلات یک روزه آلودگی هوای تهران را برطرف نمی‌کند
رئیس شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم اقدامات ریشه‌ای برای برطرف کردن آلودگی هوا با توجه به موضوع حمل و نقل عمومی تاکید کرد و گفت: اختصاص تنها یک روز و یا راه اندازی یک کمپین معضل آلودگی هوا را برطرف نمی‌کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، به روز هوای پاک اشاره کرد و گفت: این معضل تنها با اختصاص یک روز و راه اندازی یک کمپین برطرف نمی‌شود.

وی ادامه داد: باد و باران به عنوان الطاف الهی هوای شهر را برای مدتی تمیز کرد اما ما به عنوان شهروندان این شهر خودمان مجددا این وضعیت را خراب کردیم و بر همین اساس می توان گفت که خدا ما را کمک می کند و ما باید خودمان به فکر خودمان باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تجربیات جهانی در خصوص برطرف کردن آلودگی هوا تاکید کرد: برای برطرف کردن آلودگی هوا باید اقدامات اساسی تری با تاکید بر موضوع حمل و نقل عمومی انجام شود.

محمد حقانی، رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در همین خصوص اظهار داشت: امروز روز هوای پاک است این در حالی است که به علت آلودگی هوا مدارس تعطیل شده و طرح زوج و فرد تردد خودرو ها در شهر اجرایی شده است و جای تاسف دارد که با این اقدامات، روز هوای پاک را گرامی بداریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز