به شرط تامین اعتبار؛

وزارت بهداشت قراردادی ها را تغییر وضعیت می دهد

۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۱۲:۱۵:۴۳
کد خبر: ۳۶۳۸۰۱
وزارت بهداشت قراردادی ها را تغییر وضعیت می دهد
وزیر بهداشت گفت: در وزارت بهداشت 100 هزار نفر نیروی قراردای وجود دارد که در حال حاضر وزارت حقوق آنها را پرداخت می‌کند و اگر در اعتبارات بودجه سال آینده وزارت بهداشت دیده شود ما موافق تبدیل وضعیت این نیروها هستیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، دکتر قاضی زاده هاشمی که امروز به استان لرستان سفر کرده است،  در سفر به شهرستان سلسله ضمن بازدید از امکانات بهداشتی و درمانی بیمارستان امام خمینی الشتر؛ مرکز این شهرستان،گفت: مهمترین مشکل مناطق محروم اعزام نیروی متخصص است که تا به حال ۷هزار نفر اعزام شده اما کار اصلی باید توسط آموزش عالی حل شود. 

وی در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای قراردای گفت: ما موافق حل این مشکل هستیم اما باید دولت مجوز را صادر کند.

 هاشمی افزود: در الشتر بخش ها آماده است اما نیرو وکادر درمانی وجود ندارد.

وزیر بهداشت افزود امیدواریم تا پایان سال مشکل تامین نیرو رفع و دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان امام خمینی الشتر تهیه شود.

با اجریی شدن برجام، خدمات درمانی مطلوب‌تر می‌شود

همچنین وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در نور آباد لرستان گفت: با پیروزی دیپلماسی در برجام، خدمت بهداشتی و درمانی مطلوبتری ارائه خواهد شد.

 هاشمی صبح امروز در بازدید از بیمارستان ابن سینای نورآباد گفت:باوجود تنگناهای فراوان وزارت بهداشت ومتولیان سلامت مردم با تمام توان در تلاشند که بهترین خدمات را ارائه نمایند و در دولت تدبیر وامید با اجرای برنامه تحول نظام سلامت کارهای بسیار زیاد وبزرگی انجام شده است.

وی  افزود: با پیروزی دیپلماسی دربرجام این خدمات مطلوبتر هم خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز