این میوه شما را زیبا و جوان می‌کند

۱۳۹۴/۱۱/۰۵ - ۰۵:۰۳:۳۳
کد خبر: ۳۶۵۰۰۸
این میوه شما را زیبا و جوان می‌کند
متخصصان پوست معتقدند اگر روزانه انار یا آب انار بخورید پوستی زیبا و جوان خواهید داشت.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری برنا، انار خاصیت ضد پیری دارد، باعث از بین رفتن جوش‌ها می‌شود و پوست را نرم می‌کند:

خواص ضد پیری: انار خاصیت ضد پیری برای پوست دارد و می تواند پوست را از درون و بیرون جوان کند. از بین بردن جوش ها: انار منبع غنی از ویتامین C است که، تولید سبیوم ( چربی تولید شده توسط پوست که باعث بروز جوش می شود) را متعادل می سازد. انار همچنین گردش خون و هضم غذا را بهبود می بخشد.

نرم کننده: کلاژن ماده اصلی تشکیل دهنده پوست است. کلاژن پوست را نرم، صاف و منسجم نگه می دارد. انار حاوی موادی است که، از شکسته شدن مولکول های کلاژن توسط آنزیم ها جلوگیری می کند و پوست شما را سالم نگه می دارد.انار همچنین به رشد فیبروبلاستها (سلولهای تولید کننده کلاژن و الاستین ) کمک کرده و نرمی و لطافت پوست شما را تضمین می کند .

کمک به بازسازی سلول ها: با بالارفتن سن پوست با مشکلاتی از قبیل رنگدانه سازی بیش از حد پوست و لکه های پیری مواجه می شود. اینجاست که انار همچون شوالیه ای با زره درخشان از شما در مقابل آسیب های پوستی محافظت می کند.انار با کمک به تولید آنتی اکسیدانهای طبیعی که توسط بدن تولید می شوند.به جوانسازی سلولهای پوست کمک می کند.

محافظت در برابر آفتاب سوختگی: اگر اشعه های مضر آفتاب به پوستتان آسیب رسانده با مصرف انار می توانید با اثرات این اشعه ها مقابله کنید.انار حاوی آنتی اکسیدانهایی است که، با عوامل بوجود آورنده سرطان پوست مقابله می کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز