سارق حرفه‌ای خودروهای سنگین را شناسایی کنید

۱۳۹۴/۱۱/۰۶ - ۱۱:۴۱:۵۲
کد خبر: ۳۶۵۷۹۵
سارق حرفه‌ای خودروهای سنگین را شناسایی کنید
مرد میانسالی که خودرو و لوازم خودروهای سنگین را سرقت می‌کرد، توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری برنا، در تاریخ 8 دی‌ماه، در ساعت  10:30 مأموران کلانتری 101 تجریش در حین گشت‌زنی به سرنشین یک دستگاه خودرو پراید دستگیر و در بازرسی از داخل خودرو موفق به کشف مقادیری لوازم داخل خودرو می‌شوند.

پرونده در پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «سرقت داخل خودرو» و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

10ها فقره سرقت از خودروهای سنگین

با انتقال متهم «حمید . پ» ( 47 ساله ) به پایگاه یکم پلیس آگاهی و در بررسی سوابق وی، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم یکی از مجرمان سابقه دار و حرفه ای در زمینه سرقت خودرو، سرقت داخل خودرو و سرقت خودروهای سنگین است که بارها توسط پایگاه چهارم، اداره بیستم و پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر و روانه زندان شده بود. آخرین سابقه دستگیری وی نیز در تاریخ 21 شهریورماه سال 94 بود.

همزمان با شناسایی «حمید . پ» به‌عنوان یکی از مجرمان سابقه‌دار و حرفه ای در زمینه سرقت‌های داخل خودرو، تعدادی از شکات، مالباختگان و صاحبان خودروهای سنگین نیز که خودروهای آن‌ها مورد سرقت باطری خودرو قرار گرفته بود به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کردند و در خصوص سرقت‌های صورت گرفته از خودروهای خود ( خودروهای سنگین از قبل جرثقیل ، لیفتراگ و ... ) طرح شکایت کردند.

تعدادی از شکات تصاویری از لحظه سرقت در اختیار کارآگاهان قرار دادند که سارق را در حین سرقت لوازم داخل خودروهای آن‌ها نشان می‌داد که با مشاهده تصاویر سارق، بلافاصله «حمید . پ» توسط کارآگاهان مورد شناسایی قرار گرفت. وی که با مشاهده تصاویر خود چاره ای جز اعتراف نداشت، صراحتا به 10ها فقره سرقت از خودروهای سنگین به‌ویژه «سرقت باطری خودرو» اعتراف کرد.

01

در ادامه و با شناسایی مخفیگاه متهم در منطقه سه راه آذری – سی متری جی، کارآگاهان علاوه بر کشف 10ها عدد باطری مسروقه ویژه خودروهای سنگین، موفق به دستگیری خریدار اموال مسروقه به‌نام پیمان شدند. وی در اعترافاتش به خرید ده‌ها باطری خودروهای سنگین از متهم اصلی پرونده اعتراف کرد.

کارآگاه کرم یوسف وند، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ده‌ها فقره سرقت باطری خودروهای ویژه ( خودروهای سنگین ) در سطح شهر تهران و کشف ده‌ها باطری مسروقه از خریدار اموال مسروقه و همچنین مخفیگاه متهم اصلی پرونده، از همه مالباختگان به‌ویژه دارندگان خودروهای سنگین که به این شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفتند تقاضا می‌شود تا جهت پیگیری شکایت و تحویل اموال خود به نشانی پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اتوبان شهید صدر ( مسیر شرق به غرب ) – خیابان شهید قلندری شمالی مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز