مهلت ثبت‌نام درنخستین المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی تمدید شد

۱۳۹۴/۱۱/۰۷ - ۱۴:۲۶:۰۲
کد خبر: ۳۶۶۴۵۰
مهلت ثبت‌نام درنخستین المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی تمدید شد
دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی گفت: به دلیل استقبال زیاد از ثبت‌نام در نخستین المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی، مهلت ثبت‌نام در این المپیاد تا ساعت 12 شب هشتم بهمن‌ماه جاری تمدید شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، پرویز کرمی دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی درباره دلیل تمدید مهلت ثبت‌نام المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی اظهار کرد: با توجه به استقبال زیاد متقاضیان حضور در نخستین المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی ، مهلت ثبت‌نام در این المپیاد تا نیمه‌شب هشتم بهمن‌ماه جاری تمدید شد.

مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری همچنین تأکید کرد: دانش آموزان و اولیا و مدیران مدارس می‌توانند در فرصت باقی مانده نسبت به ثبت‌نام، اقدام کنند.

به گفته پرویز کرمی، تمام دانش آموزان دوم و سوم مقطع متوسطه می‌توانند بدون شرط معدل و بدون محدودیت رشته در نخستین المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی ثبت‌نام کنند.

وی، با اشاره به اهمیت برگزاری این رویداد در توسعه و ترویج فرهنگ اقتصاد دانش بنیان در کشور، ابراز کرد: ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی با حمایت از برگزاری نخستین المپیاد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، به دنبال تبیین مفاهیم اصلی اقتصاد دانش بنیان و گفتمان علم و فناوری در جامعه است و همچنین در تلاش است تا فرصت های ناشی از اقتصاد دانش بنیان را برای مدیران، جوانان، دانش آموزان و خانواده ها معرفی کند.

دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی، در ادامه تغییر در مهارت ها و رفتار کارآفرینی و توانمندشدن نوجوانان و جوانان برای ورود به فضای خلاقیت و نوآوری را از دیگر اهداف این ستاد برای حمایت از برگزاری این المپیاد بیان کرد و گفت: این امر برای جهت دهی دیدگاه جامعه و خانواده ها و دانش آموزان از فرهنگ اقتصاد نفتی و فرهنگ مصرف به فرهنگ کارآفرینی و تولید اقتصاد دانش بنیان صورت می گیرد.

براساس این گزارش، پس از اتمام زمان ثبت نام در نیمه شب هشتم بهمن ماه جاری، آزمون نخستین المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در تاریخ دوم اسفند ماه جاری برگزار می شود. برگزیدگان این رویداد اواخر اردیبهشت ماه سال 95 همراه با برگزاری نخستین جایزه ملی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی که همت ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود، در تهران معرفی خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز