مدیرکل ورزش و جوانان استان

خبرگزاری برنا نقش موثری در انعکاس اخبار حوزه ورزش و جوانان دارد

۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۱۱:۳۵:۲۶
کد خبر: ۳۷۱۰۵۵
خبرگزاری برنا نقش موثری در انعکاس اخبار حوزه ورزش و جوانان دارد
رسول منعم از جوانان به عنوان اصلی ترین منابع جوامع نام برد و گفت: خبرگزاری برنا در انعکاس خواست و نیاز جوانان و ورزشکاران نقش مهمی در بین رسانه ها ایفا کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، عصر دیروز رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان از دفتر خبرگزاری برنا در استان همدان بازدید به عمل آوردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این بازدید گفت: خبرنگاری یکی از مشاغل مهم و تاثیر گذار در عرصه های سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی و دینی است . یک خبرنگار می تواند در اطلاع رسانی واقعیت های جامعه را منعکس کند چرا که اطلاعات عمومی و دانش تخصصی شغلی از ویژگی های یک خبرنگار است.

وی گفت: از ویژگی های بارز خبرنگار باید تعهد راستگویی واقع نویسی و حفظ حرمت شخصی و عمومی افراد جامعه بویژه جوانان و ورزشکاران باشد .

رسول منعم افزود: خبرنگار چون مورد اعتماد مردم و نظام اسلامی و مسئولان می باشد باید دغدغه اصلی او انعکاس خواسته های بحق و بجا و ضروری مردم باشد.

وی اذعان کرد: تشکر ویژه ای دارم از خبرگزاری برنا که نقش موثری در انعکاس احبار حوزه ورزش و جوانان استان ایفا می کند و مسئولین را نسبت به زوایای پنهان ورزش کشور، به عنوان یک قوه ناظر و حاضر، همواره آگاه می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان در صدد است تا با ورود رسانه های فعال  استان  به حوزه های مختلف ورزشی  فعالیت ها را افزایش و اطلاع رسانی کند.

وی افزود: همچنین در تلاش هستیم با فراهم نمودن زمینه ی شور و نشاط و با برنامه ریزی ورزش های همگانی را در بین مردم استان فرهنگ سازی کنیم

منعم با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید بسترهای لازم برای فعالیت های اجتماعی جوانان در قالب های مختلف از جمله سمن ها فراهم شده است، خاطرنشان کرد: این آمادگی وجود دارد تا به جوانان علاقه مند به فعالیت در حوزه های مختلف از جمله سلامت، میراث فرهنگی، ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست، مقابله با اعتیاد و اصلاح الگوی مصرف آب در صورت درخواست و طی کردن فرایندهای قانونی مجوز راه اندازی سمن بدهیم.

وی با اشاره به مشکلات فرهنگی که برخی جوانان به آن مبتلا هستند، اظهارکرد: خانواده، دستگاه ها و نهادهای فرهنگی و اجتماعی، آموزشی و دینی باید برای حل این مشکلات بیش از پیش تلاش کنند.

منعم از جوانان به عنوان قشری حساس و با سلیقه های متفاوت از یکدیگر یاد کرد و با بیان اینکه نباید جوان را براساس تیپ و ظاهر مورد قضاوت قرار دهیم، تصریح کرد: برنامه های مربوط به جوانان باید برای همه سلایق و با هر نوع شکل و ظاهر بوده و قشر خاصی را مخاطب قرار ندهد.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات حوزه جوانان نیاز به رویکرد جدیدی دارد، تصریح کرد: برای اینکه بتوان مشکلات حوزه جوانان استان همدان را برطرف کرد باید از رویکردهای جدید استفاده کرده و همچنین مشارکت رسانه ها با حوزه جوانان می تواند نقش بسزایی در این زمینه ایفا کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز