برف و تعطیلی مدارس در برخی مناطق کشور

۱۳۹۴/۱۱/۲۰ - ۰۸:۴۲:۱۵
کد خبر: ۳۷۱۳۴۴
برف و تعطیلی مدارس در برخی مناطق کشور
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت:بارش برف و یخ زدگی معابر موجب تعطیلی مدارس و مهد کودک ها شده است.
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مهرور افزود: تعطیلی این دو مقطع پیش دبستانی و دبستان تنها در شیفت صبح در کل استان است و مدارس در شیفت بعداز ظهر باز است.
 
براساس اعلام مدیریت آموزش و پرورش شهرستانهای شهریار و ملارد ،مهد کودک پیش دبستانی و دبستانهای  نوبت صبح در این شهرستان ها تعطیل است.
 
همچنین مدارس پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان فیروزکوه به علت بارش برف و یخبندان امروز تعطیل شد.
 
روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد همه مدارس ابتدایی شیفت صبح تعطیل است.
 
بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان ، مدارس همه دوره های تحصیلی بسطام در شهرستان شاهرود و فولاد محله در شهرستان مهدیشهر امروز تعطیل است .
 
اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل نیز اعلام کرد به علت بارش برف و برودت هوا در روز سه شنبه 20 بهمن مدارس نوبت صبح انگوت و لاهرود تمام مقاطع تحصیلی و در ارشق و مشگین شهر پیش دبستانی ، ابتدایی و متوسطه دوره اول و در اردبیل ، خلخال ، سرعین ، کوثر ، نمین ، نیر و هیر پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل است و دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر فعالیت آموزشی خود را آغاز می‌کنند .
 
در ارومیه نیز اداره کل آموزش و پرورش شهرستان تکاب اعلام کرد به علت بارش برف و برودت هوا و یخبندان مدارس مقطع ابتدایی شهر و روستا در نوبت صبح روز سه شنبه 20 بهمن 1394  با یک ساعت تاخیر از ساعت 9 صبح شروع به کار خواهند کرد و مدار س خدابنده در استان زنجان نیز در همه مقاطع تحصیلی  شیفت صبح تعطیل اعلام شد .
 
آموزش و پرورش خراسان شمالی هم اعلام کرد به علت برودت هوا امروز 20 بهمن  مدارس در نوبت صبح در مناطق روستایی کلیه مقاطع ودر شهر شیروان تنها مقطع ابتدایی تعطیل است .
در شهرهای راز و جرگلان ، گرمه و فاروج کلیه مقاطع در شهر و روستا و در بجنوردتنها مدارس ابتدایی در مناطق شهری و روستایی تعطیل است .
 
در بام و صفی آباد مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه اول و در شهرستان مانه و سملقان تنها مدارس ابتدایی در مناطق شهری و روستایی تعطیل است .
 
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت :مدارس همه مقاطع در کلاردشت ،مدارس ابتدایی بخش دودانگه ساری همه مدارس منطقه لاویج بخش چمستان نور، مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و همه مقاطع در شهرک آزاد مهر سوادکوه و بخش لفور سوادکوه شمالی و فیروز جاء بخش بندپی شرقی بابل و بنافت بخش دودانگه ساری امروز تعطیل است .
 
قاسمی افزود: به علت بارش شدید برف مدارس همه مقاطع روستای ورزان  لده نور امروز و فردا تعطیل است .
 
مهدی حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت : به علت بارش برف ، همه مدارس دیلمان ، رحمت آباد وعمارلوی رودبار و مقطع ابتدایی سیاهکل ، امروز در دو نوبت صبح وعصر تعطیل است. 
 
رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مقطع ابتدایی نواحی هفت گانه مشهد و تبادکان، مقاطع ابتدایی و متوسطه اول فیروزه، نیشابور، طرقبه-شاندیز، چناران، جغتای،لات، شهر گلبهار در چناران و بخش نوخندان در درگز و بخشهای سرولایت و زبرخان در نیشابوردر نوبت صبح امروز تعطیل است.
 
محمدرضا فرهادی نیا افزود:همه مقاطع تحصیلی در شهرهای قوچان، جوین و خوشاب در نوبت صبح امروز تعطیل است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: درکلاله مدارس همه مقاطع تحصیلی در مسیرهای کوهستانی تعطیل است.
 
وطنی افزود: مقطع ابتدایی صبح شهرستان گالیکش، مقطع ابتدایی و متوسطه اول بخش کوهساران  مینودشت، مقطع متوسطه اول دوزین قلعه قافه مینودشت، مقطع ابتدایی صبح جاده شاهرود آزادشهر از  پادگان نوده خاندوز تا خوش ییلاق، مقطع ابتدایی شیر آباد، خاک پیرزن، سیاه رودبار، میان رستاق علی  آباد تعطیل است.
 
وی گفت :مقطع ابتدایی روستاهای زیارت و شاهکوه گرگان و مقطع ابتدایی و اول متوسطه شهر رامیان  و مقطع متوسطه جاده النگ این شهر نوبت صبح امروزتعطیل است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز